بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۰
کسب درآمدی بالغ‌بر ۳۳ میلیارد تومانی از سوی پتروشیمی نوری؛

«آروماتیک سنگین» به سبد "نوری" بازگشت

«آروماتیک سنگین» به سبد
پتروشیمی نوری از یک هزار و ۵۰۰ تنی که از این محصول به عرضه گذاشت، یک هزار و ۲۰۰ تن را به فروش رساند و درآمدی که از فروش این محصول شناسایی کرد برابر با مبلغ ۳۲ میلیارد و ۸۰۹ میلیون تومان بود که اُفت ۸ میلیارد تومانی را تجربه کرد.
کد خبر : ۲۵۶۵۳۶

پتروشیمی نوری + بورس نیوز

به گزارش گروه کالایی بورس نیوز، در هفته منتهی به ۱۲ فروردین ماه پتروشیمی نوری با ۲ محصول «ارتوزایلن و آروماتیک سنگین» وارد رینگ معاملات بورس کالا شد، در این هفته ۲ محصولی که عرضه شد مورد معاملع قرار گرفتند.

پتروشیمی نوری توانست در اولین هفته معاملات یک هزار و ۵۰۰ تن از محصول «ارتوزایلین» را در بورس کالا به عرضه بگذارد که در مقایسه با آخرین هفته‌ای که مورد معامله قرار گرفت با کاهش ۱۰۰ تنی روبه‌رو بود.


بیشتر بخوانید: "نوری" شفاف سازی کرد


پتروشیمی نوری از یک هزار و ۵۰۰ تنی که از این محصول به عرضه گذاشت، یک هزار و ۲۰۰ تن را به فروش رساند و درآمدی که از فروش این محصول شناسایی کرد برابر با مبلغ ۳۲ میلیارد و ۸۰۹ میلیون تومان بود که اُفت ۸ میلیارد تومانی را تجربه کرد و نرخ فروش این محصول ۲۷۳,۴۱۶ هزار ریال بود.

عملکرد هفتگی پتروشیمی نوری+بورس نیوز

محصول دیگری که توسط این پتروشیمی به فروش رسید مربوط به «آروماتیک سنگین» بود که از این محصول نیز ۵۰۰ تن به عرضه گذاشته و در نهایت ۴۰ تن از آن به فروش رسید و درآمدی که از این محصول به دست آمد بالغ‌بر یک میلیارد تومان بود و این در صورتی است که این محصول در آخرین هفته معاملاتی این پتروشیمی متقاضی نداشت.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
در معاملات روز جاری اتفاق می افتد؛

نگاهی به عرضه های امروز بورس انرژی

«ارتوزایلن» تنها محصول به فروش رفته
پتروشیمی نوری با ۳ محصول پا به میدان بورس کالا گذاشت؛

«ارتوزایلن» تنها محصول به فروش رفته "نوری"

ارسال نظر