بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۶
افزایش سرمایه
مدیرعامل شرکت تولیدی لنت ترمز ایران گفت: افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها نیز در دستور کار شرکت قرار نگرفته است.
کد خبر : ۲۵۶۵۷۵

خلنت+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، سیدعباس نیکخو، مدیرعامل شرکت تولیدی لنت ترمز ایران درخصوص علت افزایش تولید شرکت در سال گذشته اظهار کرد: افزایش تقاضای مشتریان و مصرف کنندگان تحت تاثیر رضایت از کیفیت محصولات شرکت و به تبع آن افزایش مقبولیت برند ایرانلنت نسبت به دیگر رقبا در بازار است.



وی افزود: ساماندهی واردات انواع لنت ترمز را می‌توان از دلایل دیگر برشمرد.

نیکخو درباره علت اصلی بهبود حاشیه سود شرکت ادامه داد: علت اصلی بهبود حاشیه سود شرکت بهینه شدن عملیات در فرآیند‌های بازرگانی و تولیدی شرکت از یک سو و افزایش حجم تولید و فروش و ایجاد فاصله مناسب از نقطه سر به سری در تولید و فروش شرکت باتوجه به تقاضای رو به افزایش بازار بوده است. پیش بینی می‌شود که در سال ۱۴۰۱ حدود حاشیه سود پایدار بماند.

مدیرعامل شرکت تولیدی لنت ترمز ایران با اشاره به نرخ فروش محصولات خاطرنشان کرد: نرخ‌های فروش شرکت متاثر از میزان افزایش قیمت تمام شده طی ارزیابی از چگونگی نرخ محصولات رقبا تنظیم می‌شود. ضمنا از نظر مدیریت این شرکت و باتوجه به ارزیابی‌های صورت گرفته قیمت‌های فروش در سال ۱۴۰۱ قابلیت افزایش را داراست که متعاقبا بر اساس تصمیم هیات مدیره در شروع سال جدید اقدام خواهد شد.

وی درباره افزایش سرمایه صورت گرفته شرکت بیان کرد: باتوجه به افزایش سرمایه صورت گرفته از محل سود انباشته، در حال حاضر تصمیم جدیدی در خصوص افزایش سرمایه مجددا در سال جاری اتخاذ نشده و در خصوص افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها نیز در دستور کار شرکت قرار نگرفته است.

نیکخو درخصوص مالکیت زمین گفت: مالکیت زمین مذکور در جریان مجاری رسیدگی حقوقی بوده و هنوز منتهی به نتیجه قطعی نشده و لیکن باتوجه به ارائه مدارک ذیربط به دادگاه و پیگیری‌های مستمر این شرکت هرگونه نتیجه اطلاع رسانی خواهد شد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
از سوی شرکت تولیدی لنت ترمز ایران اعلام شد؛

"خلنت" در مسیر افزایش سرمایه از سودانباشته

حسابرس بر افزایش سرمایه
با اعلام شرکت تولید لنت ترمز ایران؛

حسابرس بر افزایش سرمایه "خلنت" اظهارنظر کرد

افزایش سرمایه
با پیشنهاد هیات مدیره شرکت تولیدی لنت ترمز ایران رقم خورد؛

افزایش سرمایه "خلنت" جهت اجرای پروژه های توسعه

با اعلام شرکت صنایع کاشی و سرامیک سینا؛

" کساوه " از پروژه تولید کاشی پرسلان رونمایی کرد

ارسال نظر