بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
میزان تسهیلات وصولی بانک دی طی دوره ماهانه بالغ‌بر ۴۴،۰۷۸ میلیارد ریال شناسایی شد و همچنین سرمایه ثبت‌شده این بانک ۱۳۵ هزار میلیارد ریال به ثبت رسیده است.
کد خبر : ۲۵۶۶۴۹

افزایش ۵۱ درصدی بانک دی در تسهیلات اعطایی

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، درآمدی که بانک دی در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به اسفندماه سال جاری از تسهیلات اعطایی خود طی دوره ماهانه شناسایی کرد برابر با مبلغ ۲،۸۰۷ میلیارد ریال بود و مجموع درآمد‌های محقق‌شده طی دوره یک‌ماهه ۲،۹۳۵ میلیارد ریال شناسایی شد.


بیشتر بخوانید: "دی" ۳۲ درصد سهام "وبوعلی" را یکجا می‌فروشد


درآمد ماهانه‌ای که بانک دی از بخش تسهیلات اعطایی طی ۱۲ ماه گذشته ارائه کرد بالغ‌بر ۲۷،۳۹۷ میلیارد ریال بود، میزان تسهیلات وصولی بانک دی طی دوره ماهانه بالغ‌بر ۴۴،۰۷۸ میلیارد ریال شناسایی شد و همچنین سرمایه ثبت‌شده این بانک ۱۳۵ هزار میلیارد ریال به ثبت رسیده است.

رشد ۵۱ درصدی بانک دی در تسهیلات اعطایی

درآمد تسهیلات اعطایی بانک دی در بهمن‌ماه ۱۴۰۰

بر پایه این گزارش، میزان درآمدی که بانک دی در پایان سال مالی ۱۴۰۰ توانست به ثبت برساند در مقایسه با ماه گذشته ۵۱ درصد رشد را مشاهده کرد و نسبت به دوره مشابه سال گذشته نیز ۳۷ درصد افزایش را تجربه کرد، همچنین درآمد‌های تجمیعی که این بانک طی ۱۲ ماه گذشته به ثبت رساند ۱۷ درصد افزایش را نسبت به سال گذشته به همراه داشت.

افزایش ۵۱ درصدی بانک دی در تسهیلات اعطایی

تسهیلات وصولی بانک دی در بهمن‌ماه افزایش ۵۷ درصدی را نسبت به ماه گذشته به همراه داشت، بیشترین درآمدی که "دی" طی دوره ماهانه به دست آورد متعلق به بخش «مرابحه» با ۱،۴۷۱ میلیارد ریال بود و پس‌ازآن نیز بخش «مشارکت مدنی» با ۸۲۱ میلیارد ریال درآمدزاترین بخش تسهیلات اعطایی نام گرفت.

بانک دی از ابتدای سال مالی تاکنون بیشترین درآمد شناسایی‌شده را از بخش «مرابحه» با ۱۸،۵۵۲ میلیارد ریال به دست آورد و «مشارکت مدنی» نیز با ۵،۱۹۵ میلیارد ریال در رتبه بعدی قرار گرفت.

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، میزان پرداختی‌های بانک دی جهت سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به اسفند ماه سال ۱۴۰۰ مبلغی بالغ بر ۶،۳۵۶ میلیارد ریال شناسایی شد و همچنین سپرده‌های تسویه شده طی این دوره ماهانه برابر با ۳۱۷،۸۱۲ میلیارد ریال به ثبت رسید.

بانک دی طی ۱۲ ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی تاکنون میزان پرداختی‌های خود جهت سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری را برابر با ۶۵،۰۵۶ میلیارد ریال اعلام کرد، میزان سرمایه ثبت‌شده بانک دی طی این دوره ۱۳۵ هزار میلیارد ریال بود، مجموع هزینه محقق‌شده ۶،۸۱۱ میلیارد ریال شناسایی شد.

میزان پرداختی سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری "دی"

بر اساس این گزارش، میزان پرداختی بانک دی جهت سود‌های سپرده سرمایه‌گذاری در اسفند ماه در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته شاهد رشد ۳۹ درصدی پرداختی‌ها طی این دوره یک‌ساله بود، همچنین پرداختی‌های این بانک طی ۱۲ ماه گذشته نیز نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۵۰ درصد افزایش یافت. این روند افزایشی می‌تواند خبر خوبی برای سهامداران و جلب اعتماد آن‌ها باشد.

افزایش ۵۱ درصدی بانک دی در تسهیلات اعطایی

بیشترین پرداختی سود سپرده سرمایه‌گذاری در اسفند سال ۱۴۰۰ در اختیار بخش «سپرده بلندمدت دوساله» با ۵،۲۸۹ میلیارد ریال بود و پس‌ازآن نیز «سپرده‌های کوتاه‌مدت» با ۸۰۰ میلیارد ریال قرار داشت، سپرده‌های دریافتی بانک دی طی دوره ماهانه بالغ‌بر ۳۴۰،۰۴۰ میلیارد ریال به ثبت رسید.

بانک دی در اسفند ماه از محل کارمزد درآمدی که شناسایی کرد برابر با ۱۰۹ میلیارد ریال بود و از ابتدای سال مالی تاکنون نیز ۱،۹۹۴ میلیارد ریال درآمد به دست آورد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
۲،۲۳۳ میلیارد ریال مجموع درآمد محقق‌شده
درآمد تسهیلات اعطایی بانک دی ۴ درصد افزایش ماهانه داشت؛

۲،۲۳۳ میلیارد ریال مجموع درآمد محقق‌شده "دی"

بانک‌دی در قعر صندوق‌های سرمایه‌گذاری
صندوق‌های سرمایه گذاری در سهام زیر ۵۰ هزار همت؛

بانک‌دی در قعر صندوق‌های سرمایه‌گذاری

ارسال نظر