بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۹
ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتالی افزایش یافت
مجموع ارزش بازار جهانی ارز‌های دیجیتالی در حال حاضر ۲.۱۴ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۱.۲۳ درصد بیشتر شده است.
کد خبر : ۲۵۶۶۵۰

بیت کوین+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، تحلیل روند حرکتی قیمت بیت‌کوین از روند نزولی این ارز دیجیتال حکایت دارد، زیرا شاهد قیمت پایین‌تر این ارز در ۴۷ هزار دلار بودیم بنابراین پیش بینی می‌شود که سطوح اصلاحات بعدی در اوایل هفته دنبال خواهد شد.



بازار در دو روز گذشته به آرامی به سمت سبز حرکت کرده است. بیت‌کوین، ۰.۲ درصد رشد داشته و اتریوم ۱.۰۳ درصد است. بقیه آلت‌کوین‌های برتر نیز عملکرد مشابهی ثبت کردند.

قیمت بیت‌کوین در اوایل هفته گذشته یک بار دیگر به بالاترین سطح محلی قدرتمند رسید و پس از یک افزایش قوی دیگر در آخر هفته گذشته، در روز دوشنبه به مرز ۴۸ هزار دلار رسید.

از آنجایی که سطوح مقاومت اصلی قبلی بدون تردید شکسته شد، ساختار کلی بازار ارزش بیت‌کوین BTC/USD حتی صعودی‌تر شده است و می‌توان انتظار داشت که در هفته‌های آینده روند صعودی بیشتری داشته باشد. با این حال، گاو‌ها در حال حاضر خسته شده‌اند و این مورد با بازگشت سریع به ۴۵ هزار دلار نشان داده شده است.

مجموع ارزش بازار جهانی ارز‌های دیجیتالی در حال حاضر ۲.۱۴ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۱.۲۳ درصد بیشتر شده است.

در حال حاضر ۴۰.۶۸ درصد کل بازار ارز‌های دیجیتالی در اختیار بیت‌کوین است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر