بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۱
"ودی" گزارش اسفند ماه خود را منتشر کرد:

درآمد اسفند ماه "ودی" به ۷,۵ میلیارد ریال رسید

درآمد اسفند ماه
شرکت بیمه دی در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به اسفند ماه سال ۱۴۰۰ درآمدی که از محل فروش حق بیمه صادر‌شده برای بیمه‌شدگان شناسایی کرد، برابر با ۷،۵۳۶ میلیارد ریال بود.
کد خبر : ۲۵۶۶۸۸

درآمد اسفند ماه

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت بیمه دی در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به اسفند ماه سال ۱۴۰۰ درآمدی که از محل فروش حق بیمه صادر‌شده برای بیمه‌شدگان شناسایی کرد، برابر با ۷،۵۳۶ میلیارد ریال بود و طی ۱۲ ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی تاکنون مجموع درآمد تجمیعی این شرکت بیمه‌ای بالغ‌بر ۴۱،۷۳۶ میلیارد ریال به ثبت رسید.

درآمد اسفند ماه


بیستر بخوانید: عرضه سهام مدیریتی غیرکنترلی "ودی" در فرابورس


درآمد ماهانه "ودی" از حق بیمه تا اسفند ماه ۱۴۰۰

بر پایه این گزارش توسط گروه تحقیق بورس نیوز، درآمدی که بیمه دی در اسفند ماه سال گذشته توانست از محل فروش حق بیمه شناسایی کند، شاهد رشد چشمگیری در حدود ۳۴۰ درصدی نسبت به سال گذشته بود.

همچنین میزان پرداختی "ودی" در اسفند ۱۴۰۰ نسبت به دوره مشابه در سال گذشته با افزایش ۸۸ درصدی روبه رو شده است. این روند صعودی در بیمه دی خبر مثبتی برای سهامداران بوده و می‌تواند در جذب سرمایه گذار بیشتر به این شرکت کمک کند.

درآمد اسفند ماه

از طرفی خسارت‌های پرداخت شده از ابتدای سال مالی تا اسفند ۱۴۰۰ مبلغی بالغ بر ۴۸،۳۷۴ میلیارد ریال بوده که در بخش «درمان» در این بازه زمانی ۴۳،۷۲۶ میلیارد ریال شناسایی شد. البته خسارت‌های پرداخت شده این بخش در سال ۱۴۰۰ عموما مربوط به قرارداد درمان بنیاد شهید بوده که قرارداد آن در پاییز سال ۱۳۹۹ به مدت یکسال تمدید گردیده که از بابت خسارت‌های مزبور ذخایر به میزان لازم در نظر گرفته شده است.

پایین بودن حق بیمه صادره نسبت به خسارت پرداختی رشته درمان به دلیل تمدید موقت ۴ ماهه (به جای یکساله) قرارداد درمان تکمیلی بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر