بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۴
شرکت دامداری تلیسه نمونه گزارش اسفند ماه خود را منتشر کرد:

روند نزولی "تلیسه" در فروش محصولات

روند نزولی
میزان درآمدی که "تلیسه" در اسفند ماه ۱۴۰۰ از فروش داخلی بدست آورده روند صعودی را طی کرده و سهامداران شاهد افزایش ۱,۵ درصدی درآمد‌ها در مقایسه با ماه گذشته بودند.
کد خبر : ۲۵۶۶۹۴

روند نزولی

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به اسفند ماه شرکت دامداری تلیسه نمونه مجموع درآمدی که از فروش محصولات طی این دوره شناسایی کرده برابر با ۳۲۶ میلیارد ریال بود و این شرکت در مدت زمان ۱۲ ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی درآمدی بالغ بر ۳،۶۵۲ میلیارد ریال را اعلام کرد.

روند نزولی


بیشتر بخوانید: "تلیسه" هیات مدیره جدید مشخص کرد


درآمد‌های عملیاتی "تلیسه"

بر پایه این گزارش، میزان درآمدی که "تلیسه" در اسفند ماه ۱۴۰۰ از فروش داخلی بدست آورده با کاهش ناچیزی همراه بود و سهامداران شاهد اُفت یک درصدی درآمد‌ها در مقایسه با ماه گذشته بودند و همچنین در مقایسه دیگر در بازه زمانی یک ساله، می‌توان آمار "تلیسه" را ۳۶ درصد صعودی دید ضمن آنکه درآمد تجمیعی این شرکت از ابتدای سال مالی تاکنون نیز ۶۹ درصد افزایش سالانه را به همراه داشته است.

نگاهی به بخش درآمدی از سبد محصولات تولیدی شرکت دامداری تلیسه نمونه می‌توان رتبه نخست را به فروش محصول «شیر خام» با ۲۵۰ میلیارد ریال اعطا کرد، البته نرخ فروش این کالا تغییری را به همراه نداشته و در چند ماه اخیر با ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان در ازای هر تن به فروش رفته است.

روند نزولی

همچنین رتبه بعدی درآمدزاترین محصول شرکت نیز به فروش «گوساله نر» با ۲۲ میلیارد ریال درآمد اختصاص پیدا کرد.

از طرفی «ماهی قزل آلا» توانست در اسفند ماه بیشترین نرخ فروش "تلیسه" را به نام خود ثبت کند و در واقع با نرخ فروش حدود ۷۱ میلیون تومان در ازای هر تن، نسبت به ماه گذشته کاهش ۶ درصدی را در صورت مالی خود به ثبت رساند.

فروش محصولات "تلیسه" کاهش یافت

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، میزان تولید شرکت حاکی از آن است که ۳،۹۲۱ تن «شیر خام»، ۲۶۶ راس «گوساله نر» و ۲۶ تن «ماهی قزل آلا» در بازار داخل به فروش رسیده که نسبت به ماه گذشته، متاسفانه باید کاهش ۶۶ فروش ماهانه را به ثبت رساند.

بیشترین میزان فروش ماهانه "تلیسه" مربوط به «شیر خام» با ۳،۹۲۱ تن بود که دربرگیرنده‌ی ۹۳ درصد از فروش این ماه شد، همچنین از ابتدای سال مالی تا اسفند ماه ۱۴۰۰ نیز ۴۷،۹۱۷ تن از محصول «شیر خام» در بازار داخل کشور به فروش رسید.

لازم به ذکر است که "تلیسه" میزان سرمایه خود را ۴,۹۹۳ میلیارد ریال اعلام کرد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
با اعلام شرکت دامداری تلیسه نمونه؛

"تلیسه" هیات مدیره جدید مشخص کرد

نرخ ۱۱هزارتومانی شیر با حذف ارز دولتی!
محمد کرمی رئیس حسابداری شرکت دامداری تلیسه نمونه؛

نرخ ۱۱هزارتومانی شیر با حذف ارز دولتی!

نرخ ۱۱هزارتومانی شیر با حذف ارز دولتی!
در گفت‌وگو با بورس نیوز مطرح شد:

نرخ ۱۱هزارتومانی شیر با حذف ارز دولتی!

مصوبه‌ای که برای دامداری‌ها، ارزآوری دارد!
رئیس انجمن گاوداران در گفت‌وگو با بورس نیوز تاکید کرد:

مصوبه‌ای که برای دامداری‌ها، ارزآوری دارد!

ارسال نظر