بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۸
گزارش اسفند ماه "ونوین" در کدال منتشر شد:

روند افزایشی درآمد ماهانه "ونوین" در اسفند ماه

روند افزایشی درآمد ماهانه
درآمدی که بانک اقتصاد نوین در اسفند ماه از بخش تسهیلات اعطایی شناسایی کرد نسبت به ماه گذشته رشد ۱۲ درصدی پیدا کرد.
کد خبر : ۲۵۶۷۵۲

روند افزایشی درآمد ماهانه

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، بانک اقتصاد نوین در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به اسفند ماه سال ۱۴۰۰ مجموع میزان درآمدی که از بخش تسهیلات اعطایی طی دوره یک ماهه به ثبت رسانده برابر با ۲۰،۱۷۳ میلیارد ریال بود و طی ۱۲ ماهه سپری‌شده از سال مالی نیز درآمدی که از تسهیلات اعطایی شناسایی کرد، مبلغی بالغ‌بر ۲۰۰،۷۶۷ میلیارد ریال بود.

روند افزایشی درآمد ماهانه

مبلغی که بانک اقتصادنوین در اسفند ماه جهت سود سپرده سرمایه‌گذاری به مشتریان پرداخت کرد بالغ‌بر ۱۵،۸۵۰ میلیارد ریال بود، از ابتدای سال مالی تا انتهای اسفند ماه نیز مجموع پرداختی‌های این بانک جهت سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری برابر با ۱۷۰،۴۱۳ میلیارد ریال ثبت شد.


بیشتر بخوانید: "ونوین" سهام بیمه ای را نتوانست بفروشد


تسهیلات وصولی شناسایی‌شده بانک اقتصاد نوین در اسفند ماه برابر با ۱۲۲،۸۶۰ میلیارد ریال بود همچنین "ونوین" میزان سرمایه ثبت شده خود را طی این دوره ۳۰,۴۲۵ میلیارد ریال اعلام کرد، لازم به ذکر است که این بانک در اسفندماه تراز مثبت ۲۷ درصدی را به ثبت رساند.

میزان درآمد تسهیلات اعطایی "ونوین"

بر پایه این گزارش، درآمدی که بانک اقتصاد نوین در اسفند ماه از بخش تسهیلات اعطایی شناسایی کرد نسبت به ماه گذشته رشد ۱۲ درصدی پیدا کرد و همچنین در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته با ۵۴ درصد افزایش درآمد مواجه شده است.

روند افزایشی درآمد ماهانه

بیشترین درآمدی که بانک اقتصاد نوین از تسهیلات اعطایی در اسفند ماه به دست آورد مربوط به بخش‌های «مرابحه» و «تسهیلات ارزی» به ترتیب با مبالغ ۱۴،۱۰۰ میلیارد ریال و ۳،۷۵۸ میلیارد ریال بود که بخش «تسهیلات ارزی» توانسته نسبت به ماه گذشته به رشد ۵۱۴ درصدی دست پیدا کند.

میزان پرداختی سود سپرده‌های سرمایه گذاری "ونوین"

بر اساس این گزارش، میزان پرداختی‌های بانک اقتصاد نوین در اسفند سال ۱۴۰۰ برابر با ۱۵،۸۵۰ میلیارد ریال بود که در مقایسه با دوره مشابه در سال گذشته روند صعودی ۶۴ درصدی را طی کرد، همچنین پرداختی‌های بانک اقتصاد نوین جهت سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری طی ۱۲ ماه گذشته برابر با ۱۷۰،۴۱۳ میلیارد ریال اعلام شد.

بانک اقتصاد نوین در بهمن‌ماه میزان تسویه سپرده‌های طی دوره را مبلغی بالغ‌بر ۲،۳۱۶،۷۴۰ میلیارد ریال به ثبت رساند و سپرده‌های دریافتی یک درصد بیشتر از سپرده‌های تسویه‌شده بود، بیشترین پرداختی بانک اقتصاد نوین جهت سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری در بخش «سپرده‌های بلندمدت دوساله» با ۱۰،۰۸۲ میلیارد ریال بود.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر