بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۴
دو معاون رئیس جمهور در کمیسیون کشاورزی مجلس حاضر می شوند
کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست در هفته جاری از دوشنبه الی چهار شنبه تشکیل جلسه خواهد داد.
کد خبر : ۲۵۶۹۵۱

صحن علنی مجلس+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست در هفته جاری از دوشنبه الی چهار شنبه تشکیل جلسه خواهد داد.



بر اساس این گزارش دعوت از محسن رضایی معاون اقتصادی ریاست جمهوری به منظور ارائه گزارش عملکرد و برنامه دولت در سال ۱۴۰۱ و دعوت از معاون زراعت وزارت جهادکشاورزی در خصوص راهکار‌های تحقق شعار سال در تولید محصولات اساسی کشاورزی دستور کار روز دوشنبه کمیسیون کشاورزی مجلس است.

دعوت از سورنا ستاری معاون عملی و فناوری رئیس جمهور در خصوص حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و بررسی تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت نیرو در مدیریت آب در حوزه آبریز سد کرخه و کارون و نیز بررسی تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان حفظ ناباتات و دفع آفات به دلیل واردات ۳۵ هزار تن سموم خطرناک و ممنوعه در دستور کار روز سه شنبه هفته جاری کمیسیون کشاورزی قرار دارد.

همچنین جلسه مشترک با وزیر جهاد کشاورزی و معاونان روز چهارشنبه در محل سازمان تحقیقات و آموزش و ترویج کشاورزی برگزار می‌شود.

گفتنی است در هفته جاری کمیته دامپروری در خصوص موضوع خرید قراردادی گندم و رفع ابهامات آن، کمیته آب با هدف بررسی وضعیت سد چمشیر و نیز کمیته منابع طبیعی به منظور بررسی طرح تعیین تکلیف اموال بهکده رضوی تشکیل جلسه می‌دهند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر