بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۵
گزارش اسفندماه "ومعادن" در کدال منتشر شد:

افزایش سرمایه گذاری "ومعادن" در شرکت های غیربورسی

افزایش سرمایه گذاری
عمده‌ترین سرمایه‌گذاری‌های شرکت "ومعادن" در اسفندماه ۱۴۰۰ مربوط به شرکت‌های بورسی بود که بهای تمام‌شده آن مبلغ ۱۲۶،۱۵۱ میلیارد ریال بود.
کد خبر : ۲۵۷۰۲۷

افزایش ۲۱ درصدی سرمایه گذاری در

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات در گزارش فعالیت اسفند ۱۴۰۰ مجموع سرمایه‌گذاری‌های خود در شرکت‌های «بورسی» و «غیربورسی» را مبلغی بالغ ۱۷۳،۰۰۶ میلیارد ریال شناسایی کرد که این مبلغ نسبت به ماه گذشته افزایش ۱۱ درصدی را به همراه داشت.

افزایش ۲۱ درصدی سرمایه گذاری در

با توجه به این گزارش، عمده‌ترین سرمایه‌گذاری‌های شرکت "ومعادن" مربوط به شرکت‌های بورسی بود که بهای تمام‌شده آن مبلغ ۱۲۶،۱۵۱ میلیارد ریال اعلم شد. از طرفی بیشترین بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری در این شرکت‌ها در اختیار «استخراج کانه‌های فلزی» با ۱۰۱،۰۴۰ میلیارد ریال قرار گرفت که نسبت به ماه گذشته رشد ۱۱ درصدی را به همراه داشت و جایگاه بعدی را نیز بخش «فلزات اساسی» با ۱۸،۴۹۵ میلیارد ریال در شرکت‌های بورسی به نام خود ثبت کرد.


بیشتر بخوانید: "ومعادن" نظر حسابرس را بر افزایش سرمایه اخذ کرد


بر اساس این گزارش، سرمایه‌گذاری شرکت "ومعادن" در شرکت‌های «غیربورسی» نسبت به بهمن ۲۱ درصد افزایش را به همراه داشت که بیشترین سرمایه‌گذاری در این شرکت‌ها متعلق به بخش «استخراج کانه‌های فلزی» با ۲۲،۸۶۲ میلیارد ریال بود. این بخش توانست نسبت به بهمن ۱۴۰۰ یک رشد ۴۶ درصدی را در شرکت‌های خارج از بورس تجربه کند.

این شرکت از بخش معاملات واگذاری سهام ۲۴۸ میلیارد ریال سود کسب کرد و البته در انتهای اسفندماه چندین شرکت با بهای تمام‌شده ۱۲۶،۱۵۱ میلیارد ریال در پرتفوی بورسی خود داشت که با رشد ۱,۱۶۶ درصدی به مبلغ ۱،۵۹۷،۶۶۰ میلیارد ریال رسید.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
با اعلام شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات؛

"ومعادن" نظر حسابرس را بر افزایش سرمایه اخذ کرد

با اعلام شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات؛

"ومعادن" افزایش سرمایه را ثبت کرد

افزایش سرمایه در برنامه
با پیشنهاد هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات؛

افزایش سرمایه در برنامه "ومعادن"

ارسال نظر