بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۶
شرکت بهساز کاشانه تهران اعلام کرد؛

سوددهی "ثبهساز" از هشتمین ماه سال جاری

سوددهی
شرکت بهساز کاشانه تهران از زمان پرداخت سود به سهامدارانش خبرد اد.
کد خبر : ۲۵۷۰۹۳
نویسنده :
مینا علیزاده

سوددهی

به گزارش بورس نیوز، شرکت بهساز کاشانه تهران از زمان پرداخت سود به سهامدارانش خبر داد.

برا ین اساس، این شرکت اعلام کرد، سود سهامداران حقیقی در آبان ماه سال جاری پرداخت می‌شود.

گفتنی است، سود سهامداران حقوقی نیز در مهلت قانونی قابل پرداخت است.

سوددهی


  • بیشتر بخوانید:
اشتراک گذاری :
گزارش خطا
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
بهساز کاشانه تهران برگزار می کند؛
"ثبهساز" به دنبال شریک ساخت در پروژه مسکونی البرز
سود
شرکت بهساز کاشانه تهران شفاف سازی کرد؛
سود "ثبهساز" از فروش پروژه های تکمیل شده
با اعلام شرکت بهساز کاشانه تهران؛
"ثبهساز" باز هم پروژه می فروشد
ارسال نظر
captcha
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
این شرکت سود نداده که هیچی من در بورس ضررهم داده
احمدمریدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۵
سلام سودسهام ثبهسازکاشانه رو در کدان بانک میشه دریافت کرد لطفا راهنمایی کنید
علی رسولی فر
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
سودنقدی سال۱۴۰۰ را واریز کنید، آبان ماه قراربودواریزشه ولی نشد،ضمنآ سجامی هم هستم.
علی رسولی فر
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
سودنقدی سال۱۴۰۰ را واریز کنید، آبان ماه قراربودواریزشه ولی نشد،ضمنآ سجامی هم هستم.
علی رسولی فر
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
سودنقدی سال۱۴۰۰ را واریز کنید، آبان ماه قراربودواریزشه ولی نشد،ضمنآ سجامی هم هستم.
علی رسولی فر
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
سودنقدی سال۱۴۰۰ را واریز کنید، آبان ماه قراربودواریزشه ولی نشد،ضمنآ سجامی هم هستم.
Farhad
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
پ چرا سود مجمع ثپهساز واریز نشد آبان ماه گذشت و اذرم ب نیمه رسید
Farhad
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
پ چرا سود مجمع ثپهساز واریز نشد آبان ماه گذشت و اذرم ب نیمه رسید
Farhad
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
پ چرا سود مجمع ثپهساز واریز نشد آبان ماه گذشت و اذرم ب نیمه رسید