شرکت بهساز کاشانه تهران اعلام کرد؛
سوددهی "ثبهساز" از هشتمین ماه سال جاری
شرکت بهساز کاشانه تهران از زمان پرداخت سود به سهامدارانش خبرد اد.

به گزارش بورس نیوز، شرکت بهساز کاشانه تهران از زمان پرداخت سود به سهامدارانش خبر داد.
برا ین اساس، این شرکت اعلام کرد، سود سهامداران حقیقی در آبان ماه سال جاری پرداخت میشود.
گفتنی است، سود سهامداران حقوقی نیز در مهلت قانونی قابل پرداخت است.

- بیشتر بخوانید:
گزارش خطا
0 پسندیدم
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
بهساز کاشانه تهران برگزار می کند؛
"ثبهساز" به دنبال شریک ساخت در پروژه مسکونی البرز
شرکت بهساز کاشانه تهران شفاف سازی کرد؛
سود "ثبهساز" از فروش پروژه های تکمیل شده
با اعلام شرکت بهساز کاشانه تهران؛
"ثبهساز" باز هم پروژه می فروشد
بهساز کاشانه تهران برگزار می کند؛
"ثبهساز" به دنبال شریک ساخت در پروژه مسکونی البرز
شرکت بهساز کاشانه تهران شفاف سازی کرد؛
سود "ثبهساز" از فروش پروژه های تکمیل شده
با اعلام شرکت بهساز کاشانه تهران؛
"ثبهساز" باز هم پروژه می فروشد ارسال نظر
نظرات بینندگان
این شرکت سود نداده که هیچی من در بورس ضررهم داده
پاسخ
سلام سودسهام ثبهسازکاشانه رو در کدان بانک میشه دریافت کرد لطفا راهنمایی کنید
پاسخ
سودنقدی سال۱۴۰۰ را واریز کنید، آبان ماه قراربودواریزشه ولی نشد،ضمنآ سجامی هم هستم.
پاسخ
سودنقدی سال۱۴۰۰ را واریز کنید، آبان ماه قراربودواریزشه ولی نشد،ضمنآ سجامی هم هستم.
پاسخ
سودنقدی سال۱۴۰۰ را واریز کنید، آبان ماه قراربودواریزشه ولی نشد،ضمنآ سجامی هم هستم.
پاسخ
سودنقدی سال۱۴۰۰ را واریز کنید، آبان ماه قراربودواریزشه ولی نشد،ضمنآ سجامی هم هستم.
پاسخ
پ چرا سود مجمع ثپهساز واریز نشد آبان ماه گذشت و اذرم ب نیمه رسید
پاسخ
پ چرا سود مجمع ثپهساز واریز نشد آبان ماه گذشت و اذرم ب نیمه رسید
پاسخ
پ چرا سود مجمع ثپهساز واریز نشد آبان ماه گذشت و اذرم ب نیمه رسید
پاسخ
ویدئو
بیشتر اخبار روز
خبرنامه
