بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۶
گزارش اسفندماه "غفارس" در کدال منتشر شد:

روند صعودی درآمد "غفارس" در آخرین ماه ۱۴۰۰

روند صعودی درآمد
شیر پاستوریزه پگاه فارس در گزارش فعالیت اسفندماه ۱۴۰۰ مجموع درآمد‌های عملیاتی خود را برابر با ۱،۱۵۴ میلیارد ریال اعلام کرد.
کد خبر : ۲۵۷۱۴۳

روند صعودی درآمد

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت شیر پاستوریزه پگاه فارس در گزارش فعالیت اسفندماه ۱۴۰۰ مجموع درآمد‌های عملیاتی خود را برابر با ۱،۱۵۴ میلیارد ریال اعلام کرد و البته مجموع درآمد‌های تجمیعی این شرکت لبنی ۹،۸۹۳ میلیارد ریال در کدال به ثبت رسیده است.

روند صعودی درآمد

همچنین "غفارس" توانست درآمد‌های عملیاتی خود را طی این دوره از فروش محصولات در بازار داخلی به دست آورد به گونه ای که در کارنامه خود، فعالیتی در  بازار صادراتی را به ثبت نرسانده است.


بیشتر بخوانید: حضور پر قدرت "شیر" در سبدکالایی بهمن "غفارس"


درآمد‌های عملیاتی "غفارس"

بر اساس این گزارش انجام‌شده توسط گروه تحقیق بورس نیوز، درآمد این شرکت از فروش محصولات لبنی نسبت به دوره مشابه ۳۹ درصد افزایش را تجربه کرد. همچنین درآمد‌های تجمیعی رشد ۴۲ درصدی روبه‌رو بود که در این راستا می‌توان گفت با افزایش درآمد ماهانه ۵۴ درصدی در مقایسه با بهمن‌ماه روبه رو بود.

روند صعودی درآمد

این شرکت لبنی توانست عمده‌ترین درآمد خود را از فروش «محصولات پودری» با ۲۸۲ میلیارد ریال به دست آورد. همچنین نرخ فروش این محصول ۵۷ میلیون و ۸۰۳ هزارتومان درازای هر تن بود که با افزایش ۸۲ درصدی نسبت با سال گذشته همراه شد.

طبق این گزارش، پس از «محصولات پودری»، بیشترین درآمدی که از فروش محصولات حاصل شد، متعلق به «شیر» با ۲۴۶ میلیارد ریال است و نرخ فروش آن نیز ۱۱ میلیون تومان درازای هر تن شناسایی شد.

مقدار فروش محصولات "غفارس" در اسفندماه ۱۴۰۰

بر اساس این گزارش، این شرکت توانسته ۵،۶۹۹ تن از محصولات خود را در بازار داخل کشور به فروش رساند و از ابتدای سال مالی تاکنون نیز موفق به فروش ۶۷،۴۸۷ تن از محصولات لبنی خود در بازار شد. از سوی دیگر، فروش ماهانه "غفارس" ۱۸ درصد افزایش داشته که می‌تواند در جذب سهامداران جدید به این شرکت کمک کند.

شیر پاستوریزه پگاه فارس در این بازه توانست «شیر» را با ۲،۴۱۵ تن به فروش برساند که بیشترین فروش اسفندماه را به نام خود ثبت کرده است. همچنین جایگاه بعدی را محصول «ماست» با ۱،۱۳۹ تن به خود اختصاص داد و ناگفته نماند بیشترین نرخ فروش این شرکت لبنی متعلق به «کره» بود که طبق اطلاعات منتشرشده ۸۵ میلیون تومان درازای هر تن را به فروش رساند.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
حضور پر قدرت
وزن فروش این شیرفروش به ۴،۸۴۰ تنی رسید؛

حضور پر قدرت "شیر" در سبدکالایی بهمن "غفارس"

با اعلام شرکت شیر پاستوریزه پگاه فارس؛

"غفارس" هیات مدیره جدید انتخاب کرد

نیمی از بازار
افزایش ۱۸ درصد درآمد سالانه این شیرفروش؛

نیمی از بازار "غفارس" در اختیار «شیر»

لبنیات
با اعلام شرکت شیر پاستوریزه پگاه فارس؛

لبنیات "غفارس" گران شد

ارسال نظر