بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۲۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۵
۶۷۲ تن از اسیداستیک "شفن" به فروش رسید؛

افزایش درآمد هفتگی "شفن" با رشد نرخ فروش

افزایش درآمد هفتگی
شفن طی این هفته عملکردی مشابه هفته گذشته را خود بر چای گذاشت اما؛ به علت افزایش نرخ اسیداستیک با رشد درآمد هفتگی همراه بود.
کد خبر : ۲۵۷۱۹۱

پتروشیمی فن آوران + بورس نیوز

به گزارش گروه کالایی بورس نیوز، شرکت پتروشیمی فن‌آوران در هفته منتهی به ۲۶ فروردین‌ماه سال ۱۴۰۱ با عرضه محصول اسیداستیک پا به رینگ معاملاتی بورس کالا گذاشت، شفن این معاملات را به‌صورت نقد انجام داد.

درآمد هفتگی پتروشیمی فن‌آوران که از فروش اسیداستیک طی هفته منتهی به ۲۶ فروردین‌ماه شناسایی شد برابر با ۱۱ میلیارد و ۲۴۳ میلیون تومان بود که در مقایسه با آخرین هفته معاملات این پتروشیمی در هفته گذشته با افزایش ۷۳۶ میلیون تومانی (۷ درصد) روبه‌رو بود.

بر پایه این گزارش توسط گروه کالایی بورس نیوز، پتروشیمی فن‌آوران در هفته منتهی به ۲۶ فروردین‌ماه ۱,۰۰۸ تن از محصول اسیداستیک را در بورس کالا مورد عرضه قرار داد که شاهد حجم معامله ۶۷۲ تنی برای این محصول بود، همچنین "شفن" عملکردی مشابه هفته گذشته را از خود باقی گذاشت و همانند هفته گذشته نتوانست تمام اسیداستیک را در بازار به فروش برساند.

عملکرد هفتگی شفن+بورس نیوز

شرکت پتروشیمی فن‌آوران مقدار تقاضایی که برای این محصول به ثبت رساند برابر با ۷۲۰ تن به‌صورت نقد بود که نسبت به هفته گذشته ۴۸ تن (۷ درصد) افزایش پیدا کرد.

پتروشیمی فن‌آوران طی هفته گذشته نرخ فروش اسیداستیک را ۱۶۷,۳۰۸ هزار ریال در ازای هر تن شناسایی کرد که نسبت به هفته گذشته تغییر ۷ درصدی را تجربه کرد، شفن طی این هفته عملکردی مشابه هفته گذشته را خود بر چای گذاشت اما؛ به علت افزایش نرخ اسیداستیک با رشد درآمد هفتگی همراه بود.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر