بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۲۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰
افزایش درآمد هفتگی پتروشیمی آبادان در کنار رشد حجم معاملات؛

محصولات "شپترو" روی زمین باقی نماند

محصولات
مجموع درآمدی که "شپترو" از فروش محصولات «پلی وینیل کلراید ۷۰ S و پلی وینیل کلراید ۶۵ S» به دست آورد بالغ‌بر ۱۹ میلیارد تومان بود که نسبت به هفته گذشته شاهد افزایش درآمد‌ها بود.
کد خبر : ۲۵۷۱۹۳

پتروشیمی آبادان+بورس نیوز

به گزارش گروه کالایی بورس نیوز، شرکت پتروشیمی آبادان در هفته گذشته با ۳ محصول وارد معاملات بورس کالا شد، در این بین ۳۰۰ تن از محصول «پلی وینیل کلراید S ۵۷» را در بورس کالا مورد عرضه قرار داد که این مقدار عرضه در مقایسه با آخرین هفته معاملاتی بدون تغییر باقی ماند.

شرکت پتروشیمی آبادان طی هفته منتهی به ۲۶ فروردین‌ماه سال ۱۴۰۱ تقاضای ۳۷۰ تنی را برای این محصول به ثبت رساند، تمام فروش این محصول به‌صورت سلف انجام شد و همچنین لازم به ذکر است با توجه به مقدار تقاضایی که اعلام شد تمام این محصول در این هفته به فروش رسید.

نرخ فروش «پلی وینیل کلراید S ۵۷» در هفته منتهی به ۲۶ فروردین‌ماه ۱۴۰۱ برابر با ۳۷۵,۰۵۴ هزار ریال در ازای هر تن بود که نسبت به هفته گذشته یک درصد افزایش نرخ را به دنبال داشت، همان‌طور که گفته شد مقدار تقاضا برای این محصول ۳۷۰ تن بود که در مقایسه با هفته گذشته ۱۳۰ تن افزایش یافت.

میزان درآمدی که پتروشیمی آبادان از فروش محصول «پلی وینیل کلراید S ۵۷» اعلام کرد برابر با ۱۱ میلیارد و ۲۵۱ میلیون تومان بود، افزایش درآمدی که شپترو طی این هفته از فروش این محصول به دست آورد با رشد ۳۸ درصدی همراه بود و دلیل آن نیز افزایش حجم معامله ۸۰ تنی این محصول بود طی این هفته بوده است.

شرکت پتروشیمی آبادان محصولات دیگری را نیز طی این هفته به فروش رساند که آن‌ها شامل «پلی وینیل کلراید ۷۰ S و پلی وینیل کلراید ۶۵ S» می‌شود که در سبد معاملات این پتروشیمی در رینگ معاملاتی قرار گرفتند.

عملکرد هفتگی شپترو+بورس نیوز

مقدار عرضه محصول پلی وینیل کلراید ۷۰ S طی این هفته ۲۰۰ تن به ثبت رسید و مقدار عرضه «پلی وینیل کلراید ۶۵ S» نیز در این دوره ۳۰۰ تن شناسایی شد که هر ۲ این محصولات با تغییراتی همراه بوده‌اند.

«پلی وینیل کلراید ۷۰ S» با کاهش ۱۰۰ تنی مقدار عرضه‌ها همراه بود با این تفاوت که طی این هفته تمام این محصول به فروش رسید، «پلی وینیل کلراید ۶۵ S» نیز با رشد ۵۰ تنی حجم معاملات در این هفته ۳۰۰ تن فروش داشت.

مجموع درآمدی که "شپترو" از فروش این محصولات به دست آورد بالغ‌بر ۱۹ میلیارد تومان بود که نسبت به هفته گذشته شاهد افزایش درآمد‌ها بود.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
پتروشیمی آبادان تمام محصولات خود را به فروش رساند
درآمدی ۱۱.۳ میلیارد از فروش «پلی وینیل کلراید ۷۰ S»؛

پتروشیمی آبادان تمام محصولات خود را به فروش رساند

افزایش تقاضا «پلی وینیل کلراید ۷۰ S»
فروش «پلی وینیل کلراید ۷۰ S» به ۲ صورت نقدی و سلف صورت گرفت؛

افزایش تقاضا «پلی وینیل کلراید ۷۰ S» "شپترو"

ارسال نظر