بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۲۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۳
بیشتر عرضه‌های این شرکت فولادی فروخته شد؛

فولادمبارکه و کاهش ۶۶ درصدی درآمد‌ها

فولادمبارکه و کاهش ۶۶ درصدی درآمد‌ها
فولاد مبارکه اصفهان در هفته منتهی به ۲۶ فروردین ماه ۱۴۰۱ با عرضه سبد کالایی که ۶ محصول را در خود جای داده بود به رینگ معاملات این هفته پا گذاشت.
کد خبر : ۲۵۷۲۰۴

فولادمبارکه و کاهش ۶۶ درصدی درآمد‌ها

به گزارش گروه کالایی بورس نیوز، فولادمبارکه اصفهان در دومین هفته حضور خود در رینگ معاملات سال ۱۴۰۱ روند عالی هفته گذشته را حفظ نکرد و با نگاهی به معاملات این هفته می‌توان یک افت ۶۶,۶ درصدی را در درآمدزایی‌ها به چشم دید.

فولاد مبارکه اصفهان در هفته منتهی به ۲۶ فروردین ماه ۱۴۰۱ با عرضه سبد کالایی که ۶ محصول را در خود جای داده بود به رینگ معاملات این هفته پا گذاشت.

در این هفته این فولادی با کالا‌هایی نظیر «ورق رنگی»، «ورق سرد خودرو»، «ورق سرد لوازم خانگی»، «ورق قلع اندود»، «ورق گالوانیزه» و «ورق گرم خودرو» سبد خود را عرضه کرد.

فولادمبارکه و کاهش ۶۶ درصدی درآمد‌ها

«ورق سرد خودرو»

در ابتدا باید به ورق سرد خودرو اشاره داشت که با حجم عرضه فراوانی ۴۵ هزار تنی آن اشاره داشت که مشتریان تمام این عرضه را خریداری کردند.

با این حجم استقبال و فروش، فولاد مبارکه آغاز خوشایندی را در سال جاری برای خود به ثبت رساند و توانست از این محصول، درآمدی بالغ بر یک هزار و ۶۷ میلیارد تومان را بدست آورد.

«ورق گرم خودرو»

با نگاهی به جزئیات فروش این شرکت فولادی می‌توان دریافت که فولادساز اصفهانی ورق گرم خودرو نیز حجم عرضه بالای ۳۰ هزارتن را به ثبت رساند و بیش از ۲۴ هزارتن از این عرضه‌ها به فروش رساند؛ با فروش یک کالای فولاد مبارکه شرکت توانست درآمد ۵۰۹ میلیارد تومانی را از این بخش، به حساب شرکت انتقال دهد.

«ورق سرد لوازم خانگی»

دیگر محصول حاضر در سبدکالایی این فولادساز، ورق سرد لوازم خانگی بود که عرضه ۱۲ هزار و ۶۵۰ تنی به رینگ معاملات آمد و درآمدزایی فولاد مبارکه اصفهان در این بخش نیز به ۳۰۰ میلیارد و ۱۱۹ میلیون تومان رسید. لازم به ذکر است که همانند هفته گذشته تمام عرضه‌ها این بخش با استقبال مشریان همراه بود و تماما به فروش رسید.

«ورق رنگی»

نکته جالب در سبد کالایی این فولادساز آنجاست که به هر میزانی که برای محصولات قبل، استقبال کاملی صورت گرفت اما؛ ورق رنگی اینبار همانند گذشته از این قافله جانماند و تمام ۸ هزار و ۲۵۰ تن عرضه را فروخت تا ۲۵۴ میلیارد و ۶۸ میلیون تومان درآمد عاید شرکت شود.

«ورق قلع اندود»

دیگر محصول حاضر در سبدکالایی این فولادساز، ورق قلع اندود در سبد کالایی این شرکت است که عرضه قابل توجه ۵ هزار و ۸۰۰ تنی را می‌توان در بخش عرضه این شرکت مشاهده کرد و نکته جالب آنجاست که حجم سفارش‌ها حتی بیش از حجم عرضه‌ها بود و مشتریان تمام سفارش‌ها را خریدند.

درآمدزایی فولاد مبارکه اصفهان در این بخش به ۱۹۹ میلیارد و ۶۰۶ میلیون تومان رسید.

«ورق گالوانیزه»

با نگاهی به جزئیات فروش این شرکت فولادی می‌توان دریافت که فولادساز اصفهانی ورق گالوانیزه نیز حجم عرضه بالای ۵ هزارتن را به ثبت رساند که تمام این عرضه‌ها به فروش رسید؛ با فروش یک کالای فولاد مبارکه شرکت توانست درآمد ۱۳۵ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومانی را از این بخش، به حساب شرکت انتقال دهد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
فولادمبارکه مرز درآمد ۷ همتی را رد کرد
حضور این فولادساز پس از غیبت دو هفته‌ای؛

فولادمبارکه مرز درآمد ۷ همتی را رد کرد

عرضه‌های پر قدرتی که در سبد این فولادساز جارو شد؛

فروش «ورق HR» فولادمبارکه در بورس کالا رقیب طلبید

ارسال نظر