بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۲۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۲
علمکردی یکسان از پلی‌پروپیلن جم طی این هفته؛

« HP۵۱۰L» درآمدزاترین محصول "جم پیلن"

« HP۵۱۰L» درآمدزاترین محصول
میزان درآمدی که از سوی این شرکت به دست آمد برابر با مبلغ ۱۵۷ میلیارد و ۳۹۶ میلیون تومان بود و در بین این محصولات درآمدزاترین محصول مربوط به «پلی پروپیلن نساجی HP۵۱۰L» با ۳۴ میلیارد و ۷۰۱ میلیون تومان بود.
کد خبر : ۲۵۷۲۲۲

پلی پروپیلن جم + بورس نیوز

به گزارش گروه کالایی بورس نیوز، در هفته گذشته شاهد عرضه ۴,۴۰۶ تنی «پلی‌پروپیلن» شرکت پلی‌پروپیلن جم در گرید‌های مختلف بوده‌ایم که در بورس کالا مورد معامله قرارگرفته و تقاضای ۶,۶۵۸ تنی برای محصولات به ثبت رسید، حجم معاملات نیز ۴,۲۰۸ تنی از این محصول را شاهد بوده‌ایم.

در این هفته عملکردی مشابه را از سوی پلی‌پروپیلن جم مشاهده می‌کنیم که مانند هفته گذشته ۴,۴۰۶ تن از محصولات خود را وارد رینگ معاملات بورس کالا کرد، بیشترین مقدار عرضه طی این هفته در اختیار «پلی پروپیلن نساجی HP۵۱۰L» با ۹۶۰ تن بود، فروش محصولات جم‌پیلن طی این دوره به‌صورت نقدی انجام شد.

مجموع تقاضا برای این محصولات طی این هفته بدون تغییر باقی ماند، محصولی که در این دوره بیشترین مقدار تقاضا را از آن خود کرد متعلق به «پلی پروپیلن نساجی HP۵۱۰L» با ۱,۸۷۲ تن بود.

عملکرد هفتگی جم پیلن+بورس نیوز

مقدار تقاضای ثبت‌شده برای پلی‌پروپیلن جم پیلن نسبت به عرضه‌های این شرکت ۲,۲۵۲ تن بیشتر بوده، نرخ متوسط هر تن از این محصول در هفته گذشته ۳۸۹,۴۸۳ هزار ریال گزارش‌شده که نسبت به آخرین معامله انجام شد بدون تغییر باقی ماند، میزان درآمدی که از سوی این شرکت به دست آمد برابر با مبلغ ۱۵۷ میلیارد و ۳۹۶ میلیون تومان بود و در بین این محصولات درآمدزاترین محصول مربوط به «پلی پروپیلن نساجی HP۵۱۰L» با ۳۴ میلیارد و ۷۰۱ میلیون تومان بود.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
خیال جم‌پیلن از رشد درآمدهای عملیاتی، جمع شد
درآمد ماهانه "جم‌پیلن" ۱۹ درصد افزایش پیدا کرد؛

خیال جم‌پیلن از رشد درآمدهای عملیاتی، جمع شد

سهم ۲ درصدی بازار صادراتی
درآمد ماهانه پلی‌پروپیلن جم ۳۷ درصد کاهش پیدا کرد؛

سهم ۲ درصدی بازار صادراتی "جم‌پیلن" از درآمد‌ها

افت حاشیه سود، تمام دغدغه
یک کارشناس صنعت پتروشیمی در گفت‌وگو با بورس نیوز تاکید کرد:

افت حاشیه سود، تمام دغدغه "پتروشیمی" نیست!

ارسال نظر