بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۲
گزارش فروردین‌ماه "گلدیرا" منتشر شد:

سقوط ۳۰درصدی فروش "گلدیرا" در آغاز ۱۴۰۱

سقوط ۳۰درصدی فروش
مقدار فروش شرکت در فروردین ۱۴۰۱ در روند کاهشی به سر برده به گونه‌ای که با کاهش فروش ۳۰ درصدی نسبت توانست ۲۹،۴۸۲ دستگاه را به فروش برساند.
کد خبر : ۲۵۷۲۵۱

فروش فروردین گلدیران را باد برد

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، مجموع درآمد شرکت صنایع گلدیران طبق گزارش فعالیت فروردین‌ماه مبلغ ۲،۹۲۶ میلیارد ریال شناسایی شد و همچنین از سال مالی (منتهی به دی‌ماه ۱۴۰۱) درآمد تجمیعی این شرکت به ۹،۸۹۴ میلیارد ریال رسیده است.

فروش فروردین گلدیران را باد برد

درآمد ماهانه این شرکت در فروردین فقط از فروش محصولات در بازار داخلی به دست آمد و تمامی محصولات آن در داخل کشور به فروش رسیده است. همچنین لازم به ذکر است که درآمد به ثبت رسیده "گلدیرا" در سامانه کدال ۳،۸۰۰ میلیارد ریال اعلام شد.


بیشتر بخوانید: محصولات صوتی و تصویری، پرفروش‌ترین محصول "گلدیرا"


درآمد ماهانه "گلدیرا" در فروردین ۱۴۰۱

بر اساس این گزارش، درآمد ماهانه شرکت شاهد کاهش ۲۲ درصدی نسبت به اسفندماه بود و البته در مقایسه با درآمد دوره مشابه افزایش ۶۰ درصدی را به همراه داشته است. از طرفی درآمد تجمیعی این شرکت توانست رشد ۲۰۰ درصدی نسبت به سال گذشته را تجربه کند.

در فروردین ۱۴۰۱ درآمدزاترین محصول این شرکت «محصولات صوتی و تصویری» با ۱،۳۹۴ میلیارد ریال شناسایی شد که نرخ فروش آن نسبت به ماه گذشته با کاهش ۴ درصدی روبه‌رو شده است. در واقع نرخ فروش این محصول ۹ میلیون و ۷۵۱ هزارتومان به ازای هر دستگاه در فروردین ماه به ثبت رسید.

فروش فروردین گلدیران را باد برد

پس‌ازآن نیز «محصولات شوینده» با ۷۶۳ میلیارد ریال توانست بیشترین درآمد را به نام خود ثبت کند که البته نرخ فروش این محصول ۱۱ میلیون و ۸۱۳ هزارتومان اعلام شد.

مقدار فروش محصولات "گلدیرا" در فروردین ۱۴۰۱

طبق این گزارش، مقدار فروش شرکت در فروردین ۱۴۰۱ در روند کاهشی به سر برده به گونه‌ای که با کاهش فروش ۳۰ درصدی نسبت توانست ۲۹،۴۸۲ دستگاه را به فروش برساند؛ بنابراین "گلدیرا" باید فکری به حال وضعیت سهام خود کند تا سهامداران بیش از این آسیب زیادی را متحمل نشوند.

از سوی دیگر، این شرکت توانست تمامی محصولات خود را در بازار داخلی به فروش برساند. در این راستا پرفروش‌ترین محصول شرکت به «محصولات صوتی و تصویری» با فروش ۱۴،۲۹۹ دستگاه تعلق گرفت. همچنین «محصولات شوینده» با فروش۶،۴۶۴ دستگاه و «قطعات» با ۴،۲۰۱ دستگاه در رده‌های بعدی فروش محصولات قرار گرفتند.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
جلسه
با اعلام از سوی شرکت صنایع مادیران؛

جلسه "مادیرا" درخصوص افزایش سرمایه تشکیل می شود

ارسال نظر