بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۳
نرخ فروش «انواع سیمان» ۴۱۲ هزارتومان درازای هر تن اعلام شد؛

کیسه‌های این سیمانی ۲۳ درصد گران شد

کیسه‌های این سیمانی ۲۳ درصد گران شد
درآمد این شرکت فقط از طریق فروش محصول «انواع سیمان» با ۲۰۵ میلیارد ریال به‌دست‌آمده و محصول «کلینکر» فروشی را طی این دوره ثبت نکرده است.
کد خبر : ۲۵۷۲۹۷

«سیمان» تنها ستون مستقر در

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، سیمان لار سبزوار در گزارش فعالیت اسفندماه مجموع درآمد‌های عملیاتی خود را برابر با ۲۰۵ میلیارد ریال اعلام کرده که درواقع از فروش محصولات در بازار داخلی به‌دست‌آمده است. همچنین از ابتدای سال مالی درآمد‌های این شرکت مبلغی بالغ‌بر ۱،۰۴۴ میلیارد ریال به ثبت رسیده است.


بیشتر بخوانید: "سبزوا" در مجمع ۱۰۰ ریال تقسیم کرد


بر اساس این گزارش، میزان درآمد به ثبت رسیده "سبزوا" نسبت به بهمن‌ماه ۲۳ درصد افزایش را به همراه داشته و در مقایسه با سال گذشته نیز در حدود ۲ درصد صعود کرده است. از سوی دیگر، درآمد ثبت‌شده این شرکت از ابتدای سال مالی ۷ درصد روند صعودی را به ثبت رساند.

همچنین درآمد این شرکت فقط از طریق فروش محصول «انواع سیمان» با ۲۰۵ میلیارد ریال به‌دست‌آمده و محصول «کلینکر» فروشی را طی این دوره ثبت نکرده است.

از طرفی نرخ فروش «انواع سیمان» ۴۱۲ هزارتومان درازای هر تن اعلام‌شده که در مقایسه با به ماه گذشته ۱۰ هزارتومان رشد را به همراه داشت.

مقدار فروش محصولات تولیدی "سبزوا"

«سیمان» تنها ستون مستقر در

طبق این گزارش، "سبزوا" در اسفندماه مجموع فروش محصولات خود را که فقط از فروش «انواع سیمان» به دست آمد را ۴۹،۸۷۳ تن اعلام کرد. همچنین از ابتدای سال مالی نیز مقدار فروش این محصول ۲۵۴,۹۵۴ تن شناسایی شد که این مقدار فروش از بازار‌های داخلی و صادراتی به‌دست‌آمده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
رشد حداقل ۵۰ درصدی هزینه های تولید سیمان
در گفتگو با بورس نیوز تاکید شد:

رشد حداقل ۵۰ درصدی هزینه های تولید سیمان

با برگزاری مجمع شرکت سیمان لار سبزوار؛

"سبزوا" در مجمع ۱۰۰ ریال تقسیم کرد

با اعلام شرکت سیمان لار سبزوار؛

"سبزوا" سند مالکیت کارخانه اش را گرفت

دیدار سهامداران
شرکت سیمان لار سبزوار اعلام کرد؛

دیدار سهامداران "سبزوا" تازه می شود

ارسال نظر