به روش مبتنی بر حراج؛
"ارفع" از ۲ روز آینده بازارگردانی میشود
شرکت فرابورس ایران از بازارگردانی به روش مبتنی بر حراج نماد معاملاتی شرکت آهن و فولاد ارفع خبر داد.

به گزارش بورس نیوز، شرکت فرابورس ایران از بازارگردانی به روش مبتنی بر حراج نماد معاملاتی شرکت آهن و فولاد ارفع خبر داد.
بر این اساس، نماد معاملاتی "ارفع" قابل معامله در بازار دوم فرابورس به روش مبتنی بر حراج بازارگردانی خواهد شد.
گفتنی است، نماد معاملاتی از روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۱/۱۳ آغاز میشود.

- بیشتر بخوانید:
گزارش خطا
0 پسندیدم
اخبار مرتبط
شرکت فرابورس اعلام کرد؛
بازارگردانی "بهیر" در تابوی زرد بازار پایه فرابورس با اعلام شرکت فرابورس؛
بازارگردانی "نطرین" به پایان رسید مدیرعامل شرکت سبدگردان پاداش سرمایه:
"پاداش" نقدشوندگی ۱۰۰ درصدی دارد
شرکت فرابورس اعلام کرد؛
بازارگردانی "بهیر" در تابوی زرد بازار پایه فرابورس با اعلام شرکت فرابورس؛
بازارگردانی "نطرین" به پایان رسید مدیرعامل شرکت سبدگردان پاداش سرمایه:
"پاداش" نقدشوندگی ۱۰۰ درصدی دارد ارسال نظر
ویدئو
بیشتر اخبار روز
خبرنامه