بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۰
در پیش‌بینی امروز بازار سرمایه مطرح شد:

لیدری پالایشی‌ها تا پایان فصل مجامع

لیدری پالایشی‌ها تا پایان فصل مجامع
به نظر می‌رسد گروه‌های پالایشی تا فصل مجامع با کسب سود مناسب، لیدری بازار سرمایه را بر عهده خواهند داشت.
کد خبر : ۲۵۷۳۴۴

لیدری پالایشی‌ها تا پایان فصل مجامع

محمد کمالی مدیر سرمایه‌گذاری تأمین سرمایه کاردان در گفت‌وگو با بورس نیوز، در خصوص وضعیت بازار سرمایه بیان کرد: با توجه به اینکه شرکت‌ها سود خوبی را در بازار کسب کردند، می‌توان گفت در زمان فصل مجامع نیز تقسیم سود معقول و مناسبی را انجام دهند. به همین دلیل به نظر می‌رسد بورس تا پایان این دوره درروند نسبتاً متعادل و مثبتی حرکت کرده و جذابیت بیشتری نیز خواهد داشت.  

وی در ادامه اضافه کرد: همچنین در خصوص وضعیت امروز بازار سرمایه به نظر می‌رسد روند متعادلی را تا آخر وقت طی خواهد کرد. درواقع بازار سویه مثبت و منفی را به یک اندازه تجربه کرده و درنتیجه نمی‌توان انتظار روند صعودی یا نزولی بیش‌ازحد را برای امروز تصور کرد.


بیشتر بخوانید: بازگشت هدفمند نقدینگی به بازار سرمایه


کمالی با اشاره به روند معاملات بورسی اظهار کرد: از سوی دیگر، حجم عرضه و تقاضا طی چند روز اخیر شرایط خوبی را پشت سر گذاشته و در این راستا می‌توان گفت گردش بازار سرمایه حرکت متوازنی را تجربه کرده است؛ بنابراین به نظر می‌رسد امروز نیز روند معاملات بورسی متعادل و پرحجم خواهد بود.

مدیر سرمایه‌گذاری "تأمین کاردان" در پایان خاطرنشان کرد: از طرفی به نظر می‌رسد گروه‌های پالایشی تا فصل مجامع با کسب سود مناسب، لیدری بازار سرمایه را بر عهده خواهند داشت. البته در برخی از سهم‌های فولادی نیز می‌توان تقسیم سود خوبی را طی این دوره در نظر گرفت. همچنین در خصوص سایر گروه‌ها می‌توان گفت صنایعی که ارز ۴۲۰۰ تومانی آن‌ها حذف‌شده، بعد از اتمام ماه مبارک رمضان به‌تدریج سودآوری خوبی را به همراه خواهند داشت.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
بازگشت هدفمند نقدینگی به بازار سرمایه
در پیش بینی امروز بازار سرمایه مطرح شد:

بازگشت هدفمند نقدینگی به بازار سرمایه

آیا بورس رونق می‌گیرد؟
یک کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز تاکید کرد:

آیا بورس رونق می‌گیرد؟

ارسال نظر