بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۳۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۰
فنرسازی خاور توانست درآمد ۳۹۲ میلیارد ریالی ثبت کند:

درآمد اسفندماه "خفنر" رکورد دو ساله را شکست

درآمد اسفندماه
شرکت فنرسازی خاور در گزارش اسفند ۱۴۰۰ درآمد ماهانه از فروش محصولات خود را برابر با ۳۹۲ میلیارد ریال اعلام کرد.
کد خبر : ۲۵۷۴۱۴

درآمد اسفندماه

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت فنرسازی خاور در گزارش اسفند ۱۴۰۰ درآمد ماهانه از فروش محصولات خود را برابر با ۳۹۲ میلیارد ریال اعلام کرد و درآمد تجمیعی طی یک سال گذشته از فروش محصولات نیز مبلغی بالغ‌بر ۳،۰۹۰ میلیارد ریال شناسایی شد.

درآمد اسفندماه

همچنین فروش محصولات این شرکت از بازار‌های داخلی و صادراتی به‌دست‌آمده که بیشترین درآمد آن متعلق به بازار داخلی با ۳۴۸ میلیارد ریال بود. همچنین مجموع درآمد حاصل‌شده از بازار صادراتی در این گزارش ۴۴ میلیارد ریال اعلام‌شده است.


بیشتر بخوانید: گزارش یک ماهه "خفنر" منتشر شد


درآمد ماهانه فنرسازی خاور

بر اساس این گزارش توسط گروه تحقیق بورس نیوز، درآمدی که این شرکت از فروش محصولات شناسایی کرده در مقایسه با سال گذشته شاهد ۴۸ درصد افزایش درآمد بوده است. درواقع با توجه به نمودار زیر می‌توان دریافت "خفنر" توانسته بیشترین درآمد ماهانه خود را طی دو سال اخیر در اسفند ۱۴۰۰ به ثبت برساند.

طبق گزارش منتشرشده در سامانه کدال، درآمد تجمیعی "خفنر" توانسته رشد ۱۳۲ درصدی را نسبت به سال گذشته تجربه کند و همچنین لازم به ذکر است که درآمد ماهانه اعلام‌شده از سوی این شرکت با ۳۹ درصد افزایش همراه بوده است.

درآمد اسفندماه

همان‌طور که گفته شد درآمد صادراتی فنرسازی خاور مبلغی بالغ‌بر ۴۴ میلیارد ریال ارائه شد که از ابتدای سال مالی تا اسفندماه نیز مجموع درآمد ثبت‌شده این بخش ۱۹۸ میلیارد ریال شناسایی شد.

بیشترین درآمد اعلام‌شده از سوی این شرکت فنری متعلق به «محصولات سنگین» در بازار داخلی بود و درآمدزایی که از فروش این محصول صورت گرفت ۱۶۵ میلیارد ریال شناسایی شد. از سوی دیگر، نرخ فروش این بخش توانست به ۴۶ میلیون و ۷۲۵ هزارتومان درازای هر تن برسد.

بر اساس این گزارش، «محصولات جدید» بخش دیگری از "خفنر" بوده که پس از «محصولات سنگین» توانست با ۶۷ میلیارد ریال بیشترین درآمد را نصیب این شرکت کند و البته نسبت به ماه گذشته یک کاهش ۸ درصدی را از خود به‌جا گذاشته است. همچنین تنها درآمد شرکت در اسفند ۱۴۰۰ از فروش محصولات در بازار صادراتی مربوط به محصول «تولید انواع محصول» با ۴۴ میلیارد ریال بود.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر