بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
گزارش اسفندماه "شدوص" منتشر شد:

«گرید دوده» تنها منبع درآمد "شدوص"

«گرید دوده» تنها منبع درآمد
تنها درآمد حاصل‌شده "شدوص" در اسفندماه از فروش محصولات مربوط به «انواع گرید دوده» به‌دست‌آمده که توانست ۷۱۴ میلیارد ریال درآمدزایی را برای این شرکت به ثبت برساند.
کد خبر : ۲۵۷۴۲۸

«گرید دوده» تنها منبع درآمد

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت دوده صنعتی پارس در اسفندماه مجموع درآمدی که از فروش محصولات خود شناسایی کرد، بالغ‌بر ۷۱۴ میلیارد ریال بود و همچنین درآمد‌های تجمیعی این شرکت نیز طی ۱۲ ماه گذشته ۸،۳۱۰ میلیارد ریال به ثبت رسید.

«گرید دوده» تنها منبع درآمد

طبق اطلاعات به‌دست‌آمده، درآمد ماهانه "شدوص" از فروش محصولات در بازار‌های داخلی و صادراتی به‌دست‌آمده که البته تنها منبع درآمد آن از فروش «انواع گرید دوده» در بازار داخلی با ۶۱۶ میلیارد ریال به ثبت رسیده است. همچنین لازم به ذکر بوده که ۱۴ درصد از کل درآمد ماهانه این شرکت از فروش محصولات در بازار خارج از کشور اعلام شد.


بیشتر بخوانید: گزارش فعالیت یک ماهه "شدوص" منتشر شد


درآمد ماهانه "شدوص" تا اسفند ۱۴۰۰

بر اساس گزارش به ثبت رسیده در سامانه کدال، درآمد ماهانه دوده صنعتی پارس نسبت به بهمن‌ماه کاهش ۶ درصدی را از خود بر جای گذاشته و البته در مقایسه با سال گذشته رشد ۸۳ درصدی را به همراه داشته است. طبق این اطلاعات و بر اساس نمودار زیر می‌توان گفت درآمد این شرکت در سال ۱۴۰۰ توانسته رشد خوبی را نسبت به سال گذشته تجربه کند.

«گرید دوده» تنها منبع درآمد

البته تنها درآمد حاصل‌شده "شدوص" در اسفندماه از فروش محصولات مربوط به «انواع گرید دوده» به دست آمده که توانست ۷۱۴ میلیارد ریال درآمدزایی را برای این شرکت به ثبت برساند. به همین دلیل توانست عنوان تنها محصول به فروش رفته در بازار داخل کشور را به خود اختصاص دهد.

همچنین نرخ فروش «انواع گرید دوده» در بازار داخلی برابر با ۳۰ میلیون و ۲۳۲ هزارتومان اعلام‌شده که درواقع ۵ درصد افزایش نرخ را نسبت به ماه گذشته به همراه داشت.

کاهش فروش محصولات دوده صنعتی پارس

طبق این گزارش، "شدوص" توانسته ۲،۴۵۷ تن از محصولات خود را به فروش برساند که البته نسبت به ماه گذشته نه‌تن‌ها رشد نداشته، بلکه روند نزولی را به همراه داشت. به‌گونه‌ای که میزان فروش آن با کاهش ۹ درصدی نسبت به بهمن‌ماه مواجه شده است. از طرفی این شرکت مجموع فروش محصولات خود را طی یک سال گذشته ۳۲،۸۴۰ تن اعلام کرد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر