بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
درآمد ماهانه زغال‌سنگ پرورده طبس کاهش یافت:

ثبت روند نزولی درآمد‌ها در صورت مالی "کپرور"

ثبت روند نزولی درآمد‌ها در صورت مالی
بر پایه گزارش صورت گرفته، این شرکت نسبت به بهمن‌ماه شاهد اُفت ۲۲ درصدی درآمد‌ها بوده و از طرفی در مقایسه با سال گذشته نیز ۳۷ درصد کاهش پیداکرده است.
کد خبر : ۲۵۷۴۸۶

ثبت روند نزولی درآمد‌ها در صورت مالی

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت فرآوری زغال‌سنگ پروده طبس در گزارش اسفندماه سال ۱۴۰۰ مجموع درآمد‌های ثبت‌شده را مبلغی بالغ‌بر ۷۰۴ میلیارد ریال گزارش کرد و میزان درآمد این شرکت از ابتدای سال مالی نیز برابر با ۹،۷۰۶ میلیارد ریال شناسایی‌شده است.

ثبت روند نزولی درآمد‌ها در صورت مالی

همچنین درآمد‌های شناسایی‌شده این شرکت معدنی از فروش محصولات در بازار داخلی به‌دست‌آمده و البته سرمایه اعلام‌شده آن در سامانه کدال ۵۴۰ میلیارد ریال به ثبت رسیده است.


بیشتر بخوانید: "کپرور" امروز بازگشایی شد


میزان درآمد حاصل‌شده "کپرور"

بر پایه گزارش صورت گرفته، این شرکت نسبت به بهمن‌ماه شاهد اُفت ۲۲ درصدی درآمد‌ها بوده و از طرفی در مقایسه با سال گذشته نیز ۳۷ درصد کاهش پیداکرده است. البته مقدار درآمد این شرکت از ابتدای سال مالی تا انتهای اسفندماه توانسته رشد ۶۷ درصدی را تجربه کند.

با توجه به نمودار زیر می‌توان گفت "کپرور" باید فکری به حال وضعیت سهام خود کند چراکه این روند نوسانی می‌تواند در کاهش اعتماد سهامداران تأثیر مستقیمی داشته باشد.

ثبت روند نزولی درآمد‌ها در صورت مالی

بر اساس این گزارش، مقدار فروش محصول «زغال‌سنگ کنسانتره کک‌شو» شرکت فرآوری زغال‌سنگ پرورده طبس برابر با ۱۷،۵۰۴ تن اعلام‌شده و همان‌طور که گفته شد تمامی درآمد این شرکت از طریق فروش محصولات در بازار داخلی به‌دست‌آمده است.

همچنین "کپرور" توانست از ابتدای سال مالی تا انتهای اسفندماه نیز درمجموع ۲۵۹،۵۶۹ تن از محصولات خود را به فروش برساند که البته نسبت به سال گذشته افزایش ۱۲ درصدی را به همراه داشت. از طرفی تنها فروش این شرکت معدنی از ابتدای سال مالی همانند چند ماه گذشته توسط «زغال‌سنگ کنسانتره کک شو» به‌دست‌آمده است.

طبق گزارش منتشرشده در سامانه کدال، نرخ فروش محصول «زغال‌سنگ کنسانتره کک شو» در اسفندماه حدود ۴ میلیون تومان درازای هر تن به ثبت رسیده که درواقع نسبت به ماه گذشته ۱۰ درصد افزایش نرخ فروش را شاهد بود.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
افزایش سرمایه
با اعلام از سوی شرکت فرآوری زغال سنگ پروده طبس؛

افزایش سرمایه "کپرور" در مرجع ثبت شرکت ها به ثبت رسید

با اعلام شرکت فرآوری زغال سنگ پروده طبس؛

"کپرور" در مجمع افزایش سرمایه داد

با اعلام شرکت فرآوری زغال سنگ؛

"کپرور" فرصت افزایش سرمایه را تمدید کرد

ارسال نظر