بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۵
در پیش بینی امروز بازار سرمایه مطرح شد:

رشد بازار سرمایه با تثبیت نرخ دلار

رشد بازار سرمایه با تثبیت نرخ دلار
رشد دلار نیمایی و در کنار آن تثبیبت قیمت‌های جهانی نیز می‌توانند در روند مثبت بورس کمک کند، چرا که عمده بازار‌های ایران در محور کالا و کامودیتی ها می چرخد.
کد خبر : ۲۵۷۵۶۰

رشد بازار سرمایه با تثبیت نرخ دلار

میثم مسلمان زاده کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با بورس نیوز، بیان کرد: با توجه به اینکه گزارش سالیانه شرکت‌ها به تدریج  ارائه می شود، به نظر می‌رسد محرک جدیدی برای رشد بازار بوجود بیاید. همچنین رشد دلار نیمایی و در کنار آن تثبیبت قیمت‌های جهانی نیز می‌توانند در روند مثبت بورس کمک کند، چرا که عمده بازار‌های ایران در محور کالا و کامودیتی ها می چرخد.


بیشتر بخوانید: آیا نقطه مقاومت شهریورماه می‌شکند!


وی در ادامه اضافه کرد: بنابراین به نظر می‌رسد تثبیت قیمت جهانی بتواند تأثیر به سزایی در روند بازار سرمایه داشته باشد. البته در این راستا برخی از فعالان اقتصادی، تصمیم‌های نامناسبی همانند تصویب عوارض صادراتی می گیرند که با توجه به گزارش‌های ارائه شده در کدال می‌توان تأثیرات مثبت آن‌ها را مشاهده کرد. به همین دلیل امیدواریم در خصوص این تصمیم تجدیدنظر شده و به طور کل برداشته شود.

مسلمان زاده در پایان خاطرنشان کرد: همچنین گروه خودرویی کماکان به عنوان لیدر در بازار سرمایه فعالیت داشته و اخبار مثبتی از آن‌ها بیرون می‌آید. به طور مثال چهارشنبه هفته گذشته حدود ۸۰ درصد از ارزش گذاری شرکت‌های واگذارشده انجام شده و همین شرکت‌ها می‌توانند شروع مجددی برای بازار باشد. در این راستا به نظر می‌رسد تا پایان هفته روند مثبت در بورس تداوم داشته باشد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
روزهای سبز و اختلال سامانه معاملاتی
مدیرعامل شرکت مدیریت فناوری بورس در گفت‌وگو با بورس نیوز تشریح کرد:

روزهای سبز و اختلال سامانه معاملاتی

تداوم سبزی بازار سرمایه تا پایان فصل مجامع
عضو هیات مدیره شرکت سبدگردان اعتبار در گفت‌وگو با بورس نیوز تاکید کرد:

تداوم سبزی بازار سرمایه تا پایان فصل مجامع

سبزی بورس با حذف تدریجی ارز دولتی
فعالان بازار سرمایه برای هفته جاری پیش بینی کردند:

سبزی بورس با حذف تدریجی ارز دولتی

ارسال نظر