بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۶
این شرکت لبنی ۳،۳۴۷ تن فروش را ثبت کرد:

۵۲ درصد سبد محصولات "غگلپا" در تصرف «پنیر»

۵۲ درصد سبد محصولات
عنوان درآمدزاترین محصول "غگلپا" از فروش محصول «انواع پنیر» با ۴۱۲ میلیارد ریال به دست آمد که نرخ فروش این محصول طی این دوره برابر با ۶۳ میلیون و ۶۸۹ میلیون تومان درازای هر تن به ثبت رسید.
کد خبر : ۲۵۷۷۰۹

۵۲ درصد سبد محصولات

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت شیر پاستوریزه پگاه گلپایگان مجموع درآمد عملیاتی خود را در گزارش فروردین‌ماه ۱۴۰۱ مبلغی بالغ‌بر ۷۸۷ میلیارد ریال شناسایی شد و درآمد تجمیعی این شرکت نیز به این دلیل آن که سال مالی آن از فروردین‌ماه شروع می‌شود، همین مقدار به ثبت رسیده است.

۵۲ درصد سبد محصولات

پگاه گلپایگان در اولین ماه از سال مالی ۱۴۰۱ تمام درآمد‌های خود را از فروش محصولات در بازار داخلی به دست آورد و همچنین میزان سرمایه ثبت‌شده این شرکت لبنی برابر با ۱۶۹ میلیارد ریال اعلام شد.


بیشتر بخوانید: طعم «پنیر» ۶۳درصد درآمد "غگلپا" را گرفت


درآمد‌های "غگلپا" تا فروردین‌ ۱۴۰۱

بر اساس گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، درآمد ماهانه‌ای که این شرکت لبنیاتی از فروش محصولات خود ارائه کرد، نسبت به ماه گذشته حدود ۳۲ درصد افزایش پیدا کرد. همچنین لازم به ذکر است که درآمد تجمیعی شرکت در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته یک‌روند افزایشی ۴۱ درصدی را به دنبال داشت.

۵۲ درصد سبد محصولات

همچنین عنوان درآمدزاترین محصول "غگلپا" از فروش محصول «انواع پنیر» با ۴۱۲ میلیارد ریال به دست آمد که نرخ فروش این محصول طی این دوره برابر با ۶۳ میلیون و ۶۸۹ میلیون تومان درازای هر تن به ثبت رسید. دراین‌بین لازم به ذکر بوده که «انواع پنیر» توانسته ۵۲ درصد از درآمد ماهانه را به خود اختصاص دهد.

طبق گزارش منتشرشده در سامانه کدال، بیشترین نرخ فروش غگلپا در فروردین‌ماه متعلق به محصول «کره» با ۷۶ میلیون و ۵۵۶ هزارتومان اعلام شد که نسبت به اسفندماه ۱۲ درصد کاهش پیداکرده است.

مقدار فروش محصولات "غگلپا" در فروردین‌ماه

بر اساس این گزارش توسط گروه تحقیق بورس نیوز، شیر پاستوریزه پگاه گلپایگان مقدار فروش ماهانه محصولات خود را برابر با ۳,۳۴۱ تن اعلام کرد و این مقدار در مقایسه با اسفندماه روند صعودی ۱۹ درصدی را طی کرد. همچنین پرفروش‌ترین محصول این شرکت طی این دوره به «انواع دوغ» با ۱،۴۰۸ تن تعلق گرفت که نسبت به ماه گذشته ۱۱ درصد افزایش فروش را به همراه داشت.

در این راستا نرخ فروش «انواع دوغ» در فروردین‌ماه برابر با ۶ میلیون و ۶۵۷ هزارتومان درازای هر تن اعلام شد که درواقع توانسته نسبت به اسفندماه افزایش نرخ را تجربه کند. از طرفی درآمد حاصل‌شده از فروش این کالا در شرکت ۹۳ میلیارد ریال شناسایی شد. پس‌ازآن نیز «انواع پنیر» توانست با ۶۴۸ تن‌فروش در رتبه بعدی قرار بگیرد که نرخ فروش این محصول نیز با ۱۴ درصد کاهش به ۶۳ میلیون و ۶۸۹ هزارتومان رسید.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
طعم «پنیر» ۶۳درصد درآمد
افزایش درآمد سالانه پگاه گلپایگان در بهمن‌ماه؛

طعم «پنیر» ۶۳درصد درآمد "غگلپا" را گرفت

سقف درآمد‌های
«دوغ» پرفروش‌ترین محصول دی‌ماه بود؛

سقف درآمد‌های "غگلپا" جابه‌جا شد

افزایش درآمد سالانه ۸درصدی پگاه گلپایگان
درآمدزایی "غگلپا" از فروش «انواع پنیر» در آذرماه؛

افزایش درآمد سالانه ۸درصدی پگاه گلپایگان

افزایش سرمایه
با اعلام شرکت شیر پاستوریزه پگاه گلپایگان؛

افزایش سرمایه "غگلپا" از دستور کار خارج شد

ارسال نظر