بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
بیشترین درآمد ماهانه "همراه" از کدام بخش‌ها بود.

ثبت بیش از ۲۵ میلیارد ریال درآمد در "همراه"

ثبت بیش از ۲۵ میلیارد ریال درآمد در
درآمد شرکت در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۲۱ درصد افزایش را تجربه کرده، به‌گونه‌ای که توانسته از ۲۰,۹۶۶ میلیارد ریال به مبلغ ۲۵,۴۵۱ میلیارد ریال در فروردین‌ماه برسد.
کد خبر : ۲۵۷۷۷۰

ثبت بیش از ۲۵ میلیارد ریال درآمد در

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، مجموع درآمد شرکت ارتباطات سیار ایران در گزارش فروردین ۱۴۰۱ برابر با ۲۵،۴۵۱ میلیارد ریال از «فروش/خدمات» شناسایی شد. از سوی دیگر، درآمد ارائه‌شده این شرکت به دلیل شروع سال مالی جدید همین میزان اعلام‌شده است.


بیشتر بخوانید: "همراه" در اندیشه برگزاری مجمع


درآمد‌های ارتباطات سیار ایران تا فروردین‌ماه ۱۴۰۱

بر پایه این گزارش، درآمد شرکت در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۲۱ درصد افزایش را تجربه کرده، به‌گونه‌ای که توانسته از ۲۰,۹۶۶ میلیارد ریال به مبلغ ۲۵,۴۵۱ میلیارد ریال در فروردین‌ماه برسد. این روند افزایشی را می‌توان در نمودار زیر مشاهده کرد.

ثبت بیش از ۲۵ میلیارد ریال درآمد در

همان‌طور که گفته شد درآمد اعلام‌شده از ابتدای سال مالی این شرکت برابر با ۲۵،۴۵۱ میلیارد ریال ارائه شد که طبق گزارش منتشرشده، در این مدت افزایش درآمد ۲۱ درصدی را تجربه کرده است.

بر اساس این گزارش، بیشترین درآمد "همراه" در فروردین‌ماه، مربوط به بخش «کارکرد مشترکین خطوط اعتباری» با ۱۴،۵۲۰ میلیارد ریال شناسایی شد که این بخش شامل مکالمه، پیام کوتاه، اینترنت و پیامک انبوه بود.

از طرفی «کارکرد مشترکین خطوط اعتباری» نسبت به ماه گذشته رشد کمتر از یک‌درصدی را به همراه داشته و توانسته در مقایسه با دوره مشابه نیز ۲۳ درصد افزایش را به نام خود ثبت کند. همچنین پس‌ازاین بخش، بیشترین درآمد شناسایی‌شده "همراه" به «کارکرد مشترکین خطوط دائمی» با ۹،۲۶۰ میلیارد ریال تعلق گرفت.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
با اعلام شرکت تامین سرمایه لوتوس پارسیان؛

"لوتوس" اوراق اختیار فروش تبعی "همراه ۲۰۷" منتشر می‌کند

اقدام
شرکت ارتباطات سیار ایران اعلام کرد؛

اقدام "همراه" به تغییر هیات مدیره

با مصوبه مجمع فوق العاده شرکت ارتباطات ایران انجام شد؛

"همراه" و ترکیبی از هیات مدیره جدید

با اعلام شرکت کارخانجات مخابراتی ایران؛

" لکما " باز هم در مناقصه " همراه " شرکت کرد

ارسال نظر