بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰
نرخ خوراکی روی قفسه‌های این فروشگاه ارزان شد؛

"افق" در سراشیبی درآمد و فروش ماهانه

با توجه به گزارش‌های قبلی این شرکت می‌توان دریافت فروش آن در مقایسه با اسفندماه ۱۶ درصد و نسبت به سال گذشته خود ۲ درصد کاهش را تجربه کرده است.
کد خبر : ۲۵۷۸۴۶

افق در سراشیبی درآمد و فروش ماهانه

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، فروشگاه زنجیره‌ای افق کوروش در گزارش فعالیت فروردین‌ماه ۱۴۰۱ مجموع درآمد عملیاتی ثبت‌شده خود را مبلغی بالغ‌بر ۱۹،۶۲۰ میلیارد ریال گزارش کرده و از ابتدای سال مالی نیز درآمد‌های این شرکت برابر با همین میزان اعلام شد.

همچنین مقدار سرمایه ثبت‌شده این شرکت برابر با ۳ هزار میلیارد ریال گزارش‌شده است.

افق در سراشیبی درآمد و فروش ماهانه

از طرفی مجموع درآمد‌های شناسایی‌شده این شرکت تا یک سال گذشته از فروش محصولات در بازار داخلی به‌دست‌آمده و بیشترین درآمد کسب‌شده طی این دوره مربوط به شهریورماه بوده که ۲۸،۵۵۰ میلیارد ریال اعلام شده است.


بیشتر بخوانید: "افق" و انتشار گزارش فعالیت یک ماهه روی کدال


درآمد‌های عملیاتی افق تا فروردین ۱۴۰۱

بر پایه این گزارش، درآمد آن نسبت به ماه گذشته ۲۲ درصد افت را شاهد بوده و همان‌طور که در نمودار فوق ملاحظه می‌کنید طی یک سال اخیر نوسانات زیادی را تجربه کرده است؛ بنابراین می‌توان گفت "افق" باید به دنبال راهی باشد تا بتواند اعتماد سهامداران و سرمایه گذاران جدید را به خود جذب کند.

افق در سراشیبی درآمد و فروش ماهانه

همچنین تمام درآمد به‌دست‌آمده این فروشگاه در فروردین ۱۴۰۱ از فروش محصولات بازار داخلی بوده که عمده‌ترین درآمد آن در بخش «خوراکی» اعلام شده است.

از سوی دیگر، این بخش توانسته برای شرکت ۹,۷۹۶ میلیارد ریال درآمدزایی را به همراه داشته باشد. البته لازم به ذکر بوده که «خوراکی» نسبت به درآمد ماه گذشته در روند نزولی ۲۵ درصدی قرارگرفت.

بر اساس گزارش منتشرشده در سامانه کدال، نرخ فروش «خوراکی» نسبت به سال گذشته ۵۲ درصد افزایش قیمت داشته است. همچنین "افق" توانسته ۱۰۹،۴۰۷،۱۶۱ عدد از محصولات خود را به فروش برساند که با توجه به گزارش‌های قبلی این شرکت می‌توان دریافت فروش آن در مقایسه با اسفندماه ۱۶ درصد و نسبت به سال گذشته خود ۲ درصد کاهش را تجربه کرده است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر