بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۵
در پیش بینی امروز بازار سرمایه مطرح شد:

افزایش تدریجی عرضه‌ها در بازار امروز

افزایش تدریجی عرضه‌ها در بازار امروز
امروز و در نهایت روز چهارشنبه بورس در روند افزایشی قرار خواهد گرفت. البته بازار در حال حاضر نزدیک به مقاومت بوده و به اصطلاح رشد شارپی را به همراه دارد. به خصوص در رابطه با سهم‌های کوچک به نظر می‌رسد شاخص هم وزن تقریبا در نزدیکی مقاومت قرار گرفته است.
کد خبر : ۲۵۷۸۵۷

افزایش تدریجی عرضه‌ها در بازار امروز

محمد حسین کیانی کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با بورس نیوز، در خصوص وضعیت امروز بازار اظهار کرد: با توجه به شرایط به نظر می‌رسد بورس امروز در روند مثبتی قرار گیرد که البته در این راستا می‌توان گفت هر چه به پایان وقت نزدیک شویم، عرضه‌ها به تدریج افزایش و بازار شرایط متعادل تری را به خود خواهد دید.


بیشتر بخوانید: سیاست‌گذاران دخالت نکنند


وی در ادامه اضافه کرد: در این راستا می‌توان گفت امروز و در نهایت روز چهارشنبه بورس در روند افزایشی قرار خواهد گرفت. البته بازار در حال حاضر نزدیک به مقاومت بوده و به اصطلاح رشد شارپی را به همراه دارد. به خصوص در رابطه با سهم‌های کوچک به نظر می‌رسد شاخص هم وزن تقریبا در نزدیکی مقاومت قرار گرفته است.

کیانی در پایان خاطرنشان کرد: بنابراین می‌توان دریافت بازار سرمایه اصلاح کوچکی را تجربه کند و باید دید این اصلاح هفته بعد نیز ادامه دارد یا خیر! همچنین از صنایعی که امروز در رده لیدری قرار می‌گیرند، می‌توان گروه‌های خودرویی و احتمالا بانکی‌ها دانست. در این راستا می‌توان اشاره داشت که در صنعت خودرو اخیرا اصلاح‌هایی صورت گرفته و به همین دلیل همچنان جای رشد دارند.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
تائید رشد پالایشی‌ها از نگاه بنیادی
در پیش‌بینی امروز بازار سرمایه مطرح شد:

تائید رشد پالایشی‌ها از نگاه بنیادی

رانتی دیگر از کیسه پالایشی‌ها به جیب سودجویان
یک کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز تاکید کرد:

رانتی دیگر از کیسه پالایشی‌ها به جیب سودجویان

ارسال نظر