بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۹
"خاور" درآمد ۱۶۰ میلیارد ریالی را به ثبت رساند:

درآمد "خاور" در سربالایی جاده فروردین ماه

درآمد
میزان درآمد ثبت‌شده شرکت در مقایسه با سال گذشته توانست در حدود ۵۸ میلیارد ریال افزایش پیدا کند، به‌گونه‌ای که ۵۶ درصد رشد را در این بازه زمانی به همراه داشت.
کد خبر : ۲۵۷۹۴۸

درآمد

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت ایران‌خودرو دیزل در گزارش فعالیت فروردین سال ۱۴۰۱ توانست درمجموع ۱۶۰ میلیارد ریال درآمد عملیاتی را به نام خود ثبت کند. همچنین درآمد تجمیعی ثبت‌شده این شرکت برابر با همین مقدار اعلام‌شده، چراکه در ابتدای سال مالی خود قرار گرفته است.

درآمد

از طرفی میزان سرمایه اعلام‌شده این شرکت دیزلی در صورت‌های مالی ۳۶،۳۶۰ میلیارد ریال نمایش داده‌شده که دراین‌بین لازم به ذکر بوده درآمد‌های به‌دست‌آمده از فروش محصولات، در بازار داخلی صورت گرفته است.


بیشتر بخوانید: درآمد‌ "خاور" با «کامیون‌ سنگین» در مسیر رشد


درآمد‌های عملیاتی "خاور" تا پایان فروردین‌ماه

بر پایه این گزارش، میزان درآمد ثبت‌شده شرکت در مقایسه با سال گذشته توانست در حدود ۵۸ میلیارد ریال افزایش پیدا کند، به‌گونه‌ای که ۵۶ درصد رشد را در این بازه زمانی به همراه داشت.

با نگاهی به بخش درآمدی از سبد محصولات تولیدی می‌توان دریافت بیشترین درآمدی که این شرکت دیزلی از خود بر جای گذاشته مربوط به «ون و پیکاپ» بود، که توانسته در حدود ۹۹ میلیارد ریال درآمد را برای شرکت به ارمغان بیاورد. همچنین نرخ فروش این محصول درازای هر دستگاه ۵۱۹ میلیون تومان اعلام شده است.

همچنین محصول درآمدزای دیگر "خاور" به «قطعات» تعلق گرفت و درواقع توانسته با حدود ۳۴ میلیارد ریال در جایگاه دوم قرار بگیرد که در این راستا می‌توان گفت این کالا نسبت به سال گذشته ۳۳ میلیون ریال رشد را تجربه کرده است. از طرفی نرخ فروش «قطعات» با ۳ میلیارد و ۳۶۱ میلیون تومان در صورت مالی فروردین ۱۴۰۱ شرکت شناسایی شد.

لازم به ذکر بوده که شرکت ایران‌خودرو دیزل توانسته از فروش «قطعات» درآمدزایی چشمگیری را تجربه کند، به‌گونه‌ای که مقدار درآمد آن نسبت به سال گذشته از ۸۶۰ میلیون ریال به ۳۴ میلیارد ریال رسیده است. همچنین می‌توان گفت این کالا در بخش نرخ فروش نیز توانسته رشد زیادی را برای شرکت به ثبت برساند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر