بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۵
درآمد این شرکت به ۲۲ میلیارد ریال در ماه رسید:

«گندله» در صدر جدول پردرآمدترین های"کگل"

«گندله» در صدر جدول پردرآمدترین های
بیشترین میزان درآمد از فروش محصولات در بازار داخلی با ۱۹،۹۳۵ میلیارد ریال به‌دست‌آمده که «گندله» در این بازار توانست پردرآمدترین‌های این شرکت را با ۱۵،۴۳۴ میلیارد ریال به ثبت برساند.
کد خبر : ۲۵۸۰۶۷

«گندله» در صدر جدول پردرآمدتربن های

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت معدنی و صنعتی گل گهر در گزارش فروردین سال ۱۴۰۱ مجموع درآمد‌های عملیاتی به‌دست‌آمده از فروش محصولات در این دوره را برابر با ۲۲،۰۴۲ میلیارد ریال اعلام کرد. از طرفی درآمد تجمیعی شرکت به دلیل آغاز سال مالی نیز همین مقدار شناسایی شده است.


بیشتر بخوانید: "کگل" هیات مدیره را تغییر داد


درآمد ماهانه "کگل" در فروردین ۱۴۰۱

طبق این گزارش، میزان درآمد شرکت در فروردین‌ماه از ۲ بخش بازار داخلی با ۱۹،۹۳۵ میلیارد ریال و بازار خارج از کشور نیز با ۲،۱۰۷ میلیارد ریال تشکیل‌شده است.

همچنین بیشترین میزان درآمد از فروش محصولات در بازار داخلی با ۱۹،۹۳۵ میلیارد ریال به‌دست‌آمده که «گندله» در این بازار توانست پردرآمدترین‌های این شرکت را با ۱۵،۴۳۴ میلیارد ریال به ثبت برساند. از طرفی نرخ فروش این محصول در بازار داخلی فروردین‌ماه ۳ میلیون و ۹۶۰ هزارتومان اعلام‌شده که نسبت به بازار صادراتی حدود ۴۰۰ هزارتومان ارزان‌تر ارائه‌شده است.

«گندله» در صدر جدول پردرآمدتربن های

طبق این گزارش می‌توان دریافت، تنها درآمد شناسایی شده در بازار صادراتی، از طریق «گندله» با ۲،۱۰۷ میلیارد ریال به‌دست‌آمده که نرخ فروش آن ۴ میلیون تومان به ثبت رسیده است. نکته مثبتی در این خصوص وجود دارد، مبنی بر اینکه در فروردین سال گذشته، "کگل" درآمدی از بخش صادراتی نداشت که البته این اتفاق می‌تواند خبر مثبتی برای سهامداران شرکت باشد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
با اعلام شرکت معدنی و صنعتی گل گهر؛

"کگل" هیات مدیره را تغییر داد

«کنسانتره سنگ‌آهن» در صدر تولید گل‌گهر
«گندله» لقب صادراتی "کگل" را از آن خود کرد:

«کنسانتره سنگ‌آهن» در صدر تولید گل‌گهر

رشد ۶۱ درصدی درآمد
گزارش اسفندماه "کگل" منتشر شد:

رشد ۶۱ درصدی درآمد "کگل" در یک سال گذشته

ارسال نظر