بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۴
نرخ فروش «گندله» افزایش یافت:

«گندله» ۴ درصد گران‌تر شد

«گندله» ۴ درصد گران‌تر شد
نرخ فروش «گندله» در ماه‌های اخیر ثبات قابل‌توجهی داشته و با ۴ درصد رشد ماهانه به ۳ میلیون و ۹۶۶ هزار تومان برای هر تن رقم خورده است.
کد خبر : ۲۵۸۰۸۸

«گندله» ۴ درصد گران‌تر شد

بر اساس این گزارش توسط گروه تحقیق بورس نیوز، مقدار فروش محصولات شرکت معدنی و صنعتی گل گهر در فروردین ۱۴۰۱ برابر با ۵۹۹،۵۰۰ تن بود که در بازار‌های داخلی و صادراتی شناسایی‌شده و مقدار فروش تجمیعی این شرکت نیز به دلیل مصادف شدن با آغاز سال مالی همین مقدار به ثبت رسیده است. 


بیشتر بخوانید: "کگل" هیات مدیره را تغییر داد


همچنین "کگل" توانست در فروردین سال ۱۴۰۱ حدود ۵۴۷ هزارتن در بازار داخل کشور و ۵۳ هزارتن در بازار خارجی را در کارنامه مالی فروردین ۱۴۰۱ به ثبت برساند.

«گندله» ۴ درصد گران‌تر شد

بر اساس داده‌های ثبت‌شده در سامانه کدال، فروش ماهانه "کگل" از محصولات «گندله ریزدانه، کنسانتره سنگ‌آهن و گندله داخلی و صادراتی» تشکیل‌شده که بیشترین فروش متعلق به «گندله» با ۳۸۹،۶۷۲ تن در داخل کشور اعلام شد.

از طرفی نرخ فروش «گندله» در ماه‌های اخیر ثبات قابل‌توجهی داشته و با ۴ درصد رشد ماهانه به ۳ میلیون و ۹۶۶ هزار تومان برای هر تن رقم خورده است. البته تولید کنسانتره "کگل" به‌عنوان محصولات ابتدای زنجیره به‌طور متوسط برای هرماه در سال گذشته برابر ۱، ۲۹۱ هزار تن بوده که توانسته در فروردین‌ماه ۱، ۳۷۱ هزار تن تولید کند.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
رشد یک درصدی شاخص‌کل/ کدام صنایع کوچک رشد داشتند
نیم نگاهی به بازار سرمایه ۶ اردیبهشت؛

رشد یک درصدی شاخص‌کل/ کدام صنایع کوچک رشد داشتند

«کنسانتره سنگ‌آهن» در صدر تولید گل‌گهر
«گندله» لقب صادراتی "کگل" را از آن خود کرد:

«کنسانتره سنگ‌آهن» در صدر تولید گل‌گهر

رشد ۶۱ درصدی درآمد
گزارش اسفندماه "کگل" منتشر شد:

رشد ۶۱ درصدی درآمد "کگل" در یک سال گذشته

ارسال نظر