بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۱
سال مالی
درآمد شرکت نسبت به اسفندماه تغییر رو به رشد ۲۳ درصدی را تجربه کرده و همچنین در مقایسه با دوره مشابه خود نیز ۵۵ درصد افزایش را به همراه داشته است.
کد خبر : ۲۵۸۲۲۸

سال مالی

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، مجموع درآمد ماهانه شرکت انتقال داده‌های آسیاتک در گزارش فروردین‌ماه ۱۴۰۱ درآمد شناسایی‌شده خود را ۸۳۱ میلیارد ریال شناسایی کرد. همچنین درآمد تجمیعی ارائه‌شده از "آسیاتک" طی یک سال اخیر برابر با همین مقدار اعلام کرد، چرا این شرکت در ابتدای سال مالی خود قرار دارد.

سال مالی


بیشتر بخوانید: نیم نگاهی به عرضه اولیه شرکت آسیاتک


درآمد‌های آسیاتک تا فروردین‌ماه ۱۴۰۱

بر پایه این گزارش، درآمد شرکت نسبت به اسفندماه تغییر رو به رشد ۲۳ درصدی را تجربه کرده و همچنین در مقایسه با دوره مشابه خود نیز ۵۵ درصد افزایش را به همراه داشته است.

سال مالی

همان‌طور که گفته شد درآمد اعلام‌شده از ابتدای سال مالی برابر با ۸۳۱ میلیارد ریال بود که طبق گزارش منتشرشده، در این مدت‌زمان افزایش درآمد ۵۵ درصدی را نسبت به سال گذشته تجربه کرده است.

بر اساس این گزارش، بیشترین درآمد شرکت در فروردین‌ماه، مربوط به بخش «درآمد خدمات اینترنت» با ۶۲۵ میلیارد ریال شناسایی‌شده که می‌توان گفت نسبت به اسفندماه در رشد ۳۱ درصدی قرارگرفته است.

از طرفی «درآمد خدمات فناوری اطلاعات» توانست با ۲۰۱ میلیارد ریال درآمد در فروردین‌ماه در رتبه بعدی درآمدزاترین‌های شرکت قرار گرفت. طبق گزارش صورت گرفته، این بخش در مقایسه با درآمد ماه گذشته خود افزایش ۴ درصدی را تجربه کرده است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر