بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۰
پرفروش‌ترین محصول "کگهر" شناسایی شد:

«کلوخه سنگ‌آهن» در صدر فروش‌های "کگهر"

«کلوخه سنگ‌آهن» در صدر فروش‌های
طبق گزارش صورت گرفته در سامانه کدال، «کلوخه سنگ آهن» توانست با ۲،۷۱۳،۸۱۳ تن، مقام اول پرفروش‌ترین‌های شرکت را طی ۴ ماه سپری شده از ابتدای سال مالی به نام خود ثبت کند.
کد خبر : ۲۵۸۲۳۶

«کلوخه سنگ‌آهن» در صدر فروش‌های

بر اساس این گزارش توسط گروه تحقیق بورس نیوز، مقدار فروش محصولات شرکت سنگ آهن گهر زمین در فروردین ۱۴۰۱ برابر با ۱،۰۴۸،۷۰۶ تن بود که در بازار‌های داخلی و صادراتی با رشد ۱۸ درصدی نسبت به سال گذشته شناسایی شد. همچنین مقدار فروش تجمیعی این شرکت معدنی ۴،۷۷۹،۰۸۷ تن به ثبت رسیده است.


بیشتر بخوانید: افزایش چشمگیر درآمد تجمیعی در "کگهر"


طبق گزارش صورت گرفته در سامانه کدال، «کلوخه سنگ آهن» توانست با ۲،۷۱۳،۸۱۳ تن، مقام اول پرفروش‌ترین‌های شرکت را طی ۴ ماه سپری شده از ابتدای سال مالی به نام خود ثبت کند. طی این بازه زمانی در بازار صادراتی «گندله» نیز ۲۰۸،۹۶۶ تن فروش را به همراه داشته است.

همچنین بیشترین مقدار فروش در فروردین ۱۴۰۱ متعلق به «کلوخه سنگ آهن» با ۵۶۲،۵۳۴ شناسایی شد. پس از آن نیز «گندله بورس کالا» توانست با فروش ۲۱۳،۲۳۵ تن در جایگاه دوم قرار گرفت که البته نرخ فروش آن در ازای هر تن حدود ۴ میلیون تومان اعلام شده است.

«کلوخه سنگ‌آهن» در صدر فروش‌های

از طرفی پس از آن نیز «کنسانتره سنگ آهن» توانست ۱۰۱،۷۲۷ تن فروش در فروردین ماه را تجربه کند که در واقع با رشد ۸۴ درصدی نسبت به ماه گذشته همراه بود. همچنین نرخ فروش این محصول در اسفندماه از ۲ میلیون و ۷۶۰ هزارتومان به حدود ۳ میلیون تومان رسید و در روند افزایشی ۹ درصدی قرار گرفت.

بنابراین می‌توان گفت شرکت "کگهر" توانسته فروش خود را نسبت به اسفندماه و حتی در مقایسه با سال گذشته افزایش دهد که در واقع می‌تواند خبر مثبتی برای سرمایه گذاران و سهامداران شرکت را به همراه بیاورد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
افزایش چشمگیر درآمد تجمیعی در
درآمد ماهانه این شرکت به ۲۴ میلیارد ریال رسید:

افزایش چشمگیر درآمد تجمیعی در "کگهر"

تقسیم سود ۴۰۰ تومانی
با اعلام شرکت سنگ آهن گهرزمین؛

تقسیم سود ۴۰۰ تومانی "کگهر" در مجمع

افزایش سود
نایب رئیس هیئت مدیره گهر زمین در گفت‌وگو با بورس‌نیوز؛

افزایش سود "کگهر" بدون برداشت اضافی از معادن

مدیرعامل شرکت سنگ آهن گهر زمین گفت:

تولید ۱۶ میلیون تن سنگ آهن "کگهر" در سال گذشته

ارسال نظر