بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۶
برنامه احداث کارخانه کنسانتره با ظرفیت ۳ میلیون تن را داریم
مدیرعامل سنگ آهن مرکزی ایران-بافق گفت: ما در سال جاری احداث کارخانه کنسانتره را به ظرفیت ۳ میلیون تن، احداث کارخانه آهن اسفنجی به ظرفیت ۱.۸ میلیون تن را در برنامه داریم.
کد خبر : ۲۵۸۲۵۱

مجتبی حمیدیان+بورس نیوز

مجتبی حمیدیان، مدیرعامل سنگ‌آهن مرکزی ایران-بافق در گفتگو با بورس نیوز، درخصوص فروش و وضعیت محصولات شرکت سنگ آهن مرکزی اظهار کرد: محصول اصلی کارخانه گندله شرکت سنگ آهن مرکزی که یک سال از افتتاح آن می‌گذرد با ظرفیت ۴ میلیون تن در سال گذشته کار خود را به پایان برد. البته در سال جدید برنامه ریزی داریم که این مقدار را به ۴۲۰۰ میلیون تن برسانیم و علاوه بر افزایش کیفیت و نیاز‌های مشتریان حجم تولید را نیز بالا برده ببریم.



وی درخصوص برنامه‌ها و اهداف شرکت افزود: شرکت سنگ آهن مرکزی در نقطه‌ای قرار گرفته که باوجود پتانسیل‌های بالا در در نقطه فرصت قرار گرفته و به همین دلیل شرکتی با فرصت بسیار بالا برای توسعه است.

مدیرعامل سنگ آهن مرکزی ایران-بافق ادامه داد: ما در سال جاری احداث کارخانه کنسانتره را به ظرفیت ۳ میلیون تن، احداث کارخانه آهن اسفنجی به ظرفیت ۱.۸ میلیون تن را در برنامه داریم. علاوه بر این، درحال مذاکره و سرمایه گذاری ادامه زنجیره نیز هستیم. در موضوع زیرساخت علاوه بر تکمیل راه اندازی پست برقی که برای پایدارسازی تامین برق منطقه است، پروژه احداث نیروگاه را نیز خواهیم داشت.

وی در این باره خاطرنشان کرد: همچنین، علاوه بر پروژه زیرساختی در حوزه تصفیه و انتقال فاضلاب بافق که به اتمام رسیده، ما برنامه پروژه فاضلاب یزد را در سال جاری آغاز خواهیم کرد.

حمیدیان در پایان گفت:شرکت سنگ آهن مرکزی در سال گذشته تقریبا ۴ هزار میلیارد سود محقق کرد و در سال جدید با توجه به مشکلات مختلف و هزینه‌های زیرساختی که خواهیم داشت سعی می‌کنیم که این سوددهی را حفظ و افزایش دهیم. به علاوه تصمیم داریم با شرکت توسعه سرمایه گذاری هامون جهش جدی در حوزه سرمایه گذاری داشته باشیم.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
این شرکت ۱۷۷ میلیارد ریال درآمد ماهانه ثبت کرد:

"ومعادن" در مسیر رشد

صدور مجوز افزایش سرمایه
شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات؛

صدور مجوز افزایش سرمایه "ومعادن" از سوی سازمان بورس

ارسال نظر