بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۰
درآمد این شرکت پتروشیمی به ۷۹۹ میلیارد ریال رسید:

"شفارا" در روند نزولی ۳۵ درصدی قرار گرفت

درآمد پتروشیمی فارابی نسبت به ماه گذشته با روند کاهشی ۳۵ درصدی همراه بود که بیشترین درآمد این شرکت در فروردین ۱۴۰۱ به محصول «انیدرید فتالیک PAF» با ۴۰۸ میلیارد ریال تعلق گرفت.
کد خبر : ۲۵۸۳۴۶

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت پتروشیمی فارابی در گزارش فعالیت فروردین سال ۱۴۰۱ مجموع درآمد‌های عملیاتی خود را که از فروش محصولات به دست آورده مبلغی بالغ‌بر ۷۹۹ میلیارد ریال اعلام کرد. همچنین درآمد تجمیعی این شرکت به دلیل آغاز سال مالی به همان میزان درآمد ماهانه ثبت‌شده است.

درآمد‌هایی که این پتروشیمی شناسایی کرد، از فروش محصولات در بازار‌های داخلی، صادراتی و ارائه خدمات بود که عمده‌ترین میزان درآمد از فروش محصولات در بازار داخلی به ثبت رسید. درواقع بازار داخل کشور توانست ۸۰ درصد از درآمد‌های کل این شرکت را در بربگیرد.


بیشتر بخوانید: "شفارا" به اجرای طرح تسویه پساب صنعتی اقدام کرد


درآمد‌های شناسایی‌شده شفارا در فروردین‌ماه

بر اساس این گزارش، درآمد پتروشیمی فارابی نسبت به ماه گذشته با روند کاهشی ۳۵ درصدی همراه بود که بیشترین درآمد این شرکت در فروردین ۱۴۰۱ به محصول «انیدرید فتالیک PAF» با ۴۰۸ میلیارد ریال تعلق گرفت. همچنین نرخ فروش این محصول نیز ۳۳ میلیون و ۱۳۰ هزارتومان در کارنامه مالی شرکت به ثبت رسیده است.

بر پایه این گزارش، پتروشیمی فارابی در فروردین سال جاری ۲،۰۲۵ تن از محصولات خود را به مشتریان فروخت که بیشترین فروش در بازار داخلی با ۱،۶۵۰ تن شکل گرفت. از طرفی فروش ماهانه پتروشیمی فارابی در فروردین‌ماه با کاهش ۴۶ درصدی همراه بود.

در شرکت "شفارا" پرفروش‌ترین بخش نیز به «انیدرید فتالیک PAF» با ۲،۳۸۳ تن تعلق گرفت. البته لازم به ذکر بوده گران‌ترین محصول این شرکت به نام «دی اکتیل فتالات DOP» با نرخ ۵۵ میلیون و ۶۳۳ هزارتومان ثبت‌شده است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر