بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۷
صورت مالی فروردین‌ماه "ساراب" در کدال ثبت شد:

فروش کیسه‌های "ساراب" درروند نزولی

فروش کیسه‌های
"ساراب" ۷۶،۲۹۱ تن از محصولات تولیدی خود را در بازار داخلی به فروش رساند که نسبت به ماه گذشته با کاهش ۵۹ درصدی همراه بود.
کد خبر : ۲۵۸۴۴۲

فروش کیسه‌های

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، درآمد ماهانه‌ای که شرکت سیمان داراب در گزارش فروردین‌ماه از فروش محصولات به ثبت رساند، در حدود ۳۰۶ میلیارد ریال بود. البته لازم به ذکر بوده که درآمد تجمیعی این شرکت به دلیل شروع سال مالی، به همین میزان ثبت‌شده است.

فروش کیسه‌های

همچنین درآمد ماهانه این شرکت، مربوط به فروش محصولات در بازار‌های داخل کشور بوده و سرمایه ثبت‌شده آن نیز ۱,۲۶۰ میلیارد ریال در کارنامه مالی ارائه‌شده است.


بیشتر بخوانید: "ساراب" در جریان پرداخت سود قرار گرفت


روند درآمد "ساراب" در فروردین‌ماه

بر پایه این گزارش، درآمد ماهانه "ساراب" از فروش محصولات خود، در مقایسه با اسفندماه در روند نزولی ۴۹ درصدی قرار گرفت. طبق نمودار زیر می‌توان دریافت این شرکت طی چند ماه گذشته نوسان زیادی را تجربه کرده و درواقع می‌توان گفت عملکرد ضعیفی را نسبت به هم‌گروه‌های خود اجرا کرده است.

فروش کیسه‌های

بر اساس گزارش منتشرشده در سامانه کدال، بیشترین درآمد شرکت توسط «سیمان پاکتی تیپ ۲» با مبلغ حدود ۱۹۵ میلیارد ریال به ثبت رسیده است. این بخش در مقایسه با ماه گذشته درروند نزولی ۱۵ درصدی قرارگرفته و همچنین نرخ فروش آن ۵۸۸ هزار تومان درازای هر تن اعلام شد.

طبق گزارش صورت گرفته در سامانه کدال، "ساراب" ۷۶،۲۹۱ تن از محصولات تولیدی خود را در بازار داخلی به فروش رساند که نسبت به ماه گذشته با کاهش ۵۹ درصدی همراه بود.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
مجید
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۴
کاهش فروش در فروردین با توجه به تعطیلات طبیعیه