بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۴
«کلینکر» همچنان در صدر پرفروش‌ترین‌ها
پرفروش‌ترین محصول سیمان کردستان مربوط به «کلینکر» با ۵۰،۱۳۶ تن در بازار صادراتی شناسایی شد که نرخ فروش آن درازای هر تن ۶۳۸ هزارتومان به ثبت رسید.
کد خبر : ۲۵۸۵۰۲

«کلینکر» همچنان در صدر پرفروش‌ترین‌ها

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، درآمد ماهانه‌ای که شرکت سیمان کردستان در گزارش فروردین‌ماه (منتهی به شهریورماه ۱۴۰۱) از فروش محصولات به ثبت رساند، برابر با ۵۲۰ میلیارد ریال بود. همچنین طی ۷ ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی نیز درآمد‌های تجمیعی این شرکت سیمانی بالغ‌بر ۲،۸۴۳ میلیارد ریال اعلام شد.

«کلینکر» همچنان در صدر پرفروش‌ترین‌ها

همچنین درآمد ثبت‌شده این شرکت در فروردین‌ماه، مربوط به فروش محصولات در بازار‌های داخل و خارج از کشور به ثبت رسیده است. البته عمده‌ترین درآمد آن مربوط به فروش محصولات در بازار صادراتی بود که ۶۰ درصد از کل درآمد‌های ماهانه را در برمی‌گیرد.


بیشتر بخوانید: درآمد ماهانه "سکرد" رکورد زد


روند صعودی درآمد "سکرد" در فروردین‌ماه

بر پایه این گزارش، درآمد تجمیعی این شرکت از فروش محصولات خود، با رشد چشمگیر ۲۷۵ درصدی در مقایسه با سال گذشته همراه بود. همچنین درآمد‌های تجمیعی از ابتدای سال مالی تا پایان فروردین ۱۴۰۱ با رشد ۱۳۴ درصدی شناسایی شد.

«کلینکر» همچنان در صدر پرفروش‌ترین‌ها

با توجه به این گزارش می‌توان دریافت "سکرد" در روند افزایشی بسیار خوبی قرارگرفته و توانسته سود خوبی را در مقایسه با سال گذشته برای سهامداران خود کسب کند. همچنین این شرایط می‌تواند در جذب سرمایه‌گذار کمک کند چراکه این شرکت سیمانی توانسته افزایش مناسبی را در درآمد سالانه خود به ثبت برساند.

بر اساس گزارش منتشرشده در سامانه کدال، عمده‌ترین درآمد حاصل از فروش محصولات این شرکت در فروردین ۱۴۰۱ مربوط به محصول «کلینکر صادراتی» با ۳۲۰ میلیارد ریال بود. رتبه بعدی درآمدزاترین کالا نیز به «سیمان داخلی» تعلق گرفت که توانست در حدود ۱۶۸ میلیارد ریال فروش را به همراه داشته باشد.

مقدار فروش محصولات "سکرد"

طبق این گزارش، "سکرد" توانست ۸۶،۶۳۵ تن از محصولات تولیدی خود را به فروش برساند که درواقع حاصل از فروش محصولات «سیمان، آهک داخلی، آهک صادراتی و کلینکر» بود. همچنین میزان فروش این شرکت نسبت به سال گذشته به رشد ۶۹ درصدی دست پیدا کرد.

 

از طرفی پرفروش‌ترین محصول سیمان کردستان مربوط به «کلینکر» با ۵۰،۱۳۶ تن در بازار صادراتی شناسایی شد که نرخ فروش آن درازای هر تن ۶۳۸ هزارتومان به ثبت رسید. در بازار داخل کشور نیز بیشترین فروش "سکرد" را «سیمان» با ۳۱،۲۰۲ تن در اختیار داشت.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر