بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۶
«فروکتوز و گلوکز» پرفروش ترین محصول زرنام نام گرفت؛

تحقق سود ۹۹۰ ریالی توسط "زرنام"

تحقق سود ۹۹۰ ریالی توسط
بیشترین محصولی که توسط شرکت "زرنام" به فروش رسید مربوط به «فروکتوز و گلوکز» بود که ۱۹،۷۴۱ میلیارد ریال درآمدزایی داشت و که طی این دوره ۲۲۸،۱۸۸ تن از این محصول به فروش رسید، مقدار فروش صادراتی نیز برابر با ۳،۳۵۸ تن به ثبت رسید.
کد خبر : ۲۵۸۵۰۳

تحقق سود ۹۹۰ ریالی توسط زرنام+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق و مطالعات بورس نیوز، گروه صنعتی پژوهشی فرهیختگان زرنام در گزارش صورت‌های مالی سالانه منتهی به اسفندماه ۱۴۰۰ (حسابرسی نشده) مجموع درآمد عملیاتی خود طی این دوره را برابر با ۳۱،۰۸۹ میلیارد ریال ارائه کرده که رشد ۵۴ درصدی را نسبت به دوره مشابه سال در گذشته از آن خودکرده، سود ناخالص شرکت طی این دوره با افزایش ۷۵ درصدی از مبلغ ۷،۴۳۸ میلیارد ریال به مبلغی بالغ‌بر ۱۳،۰۲۳ میلیارد ریال طی این دوره رسیده است.

مجموع سود عملیاتی شرکت گروه صنعتی پژوهشی فرهیختگان زرنام طی این دوره از مبلغ ۶،۴۰۷ میلیارد ریال با افزایش ۸۷ درصدی طی دوره به ۱۱،۹۸۷ میلیارد ریال رسیده، سود خالص شناسایی‌شده این شرکت در پایان اسفندماه سال مالی برابر با ۹،۸۹۸ میلیارد ریال ارائه‌شده و این در صورتی است که "زرنام" در دوره مشابه سال گذشته با سود خالص ۴،۸۷۰ میلیارد ریالی مواجه بوده، همچنین سود خالص در ازای هر سهم نیز طی این دوره ۹۹۰ ریال گزارش‌شده است.

صورت‌وضعیت مالی منتهی به پایان اسفندماه ۱۴۰۰

بر پایه این گزارش صورت گرفته، شرکت «زرنام» در گزارش صورت‌وضعیت مالی میاندوره‌ای خود مجموع دارایی‌های ثبت‌شده را برابر با ۵۷،۲۳۱ میلیارد ریال ارائه کرده و مجموع حقوق مالکانه این شرکت ۲۱،۹۵۷ میلیارد ریال به ثبت رسید که رشد ۳۵ درصدی را به همراه داشت.

صورت وضعیت مالی زرنام+بورس نیوز

طی این دوره سالانه منتهی به اسفندماه ۱۴۰۰ میزان سرمایه "زرنام" مبلغی بالغ‌بر ۱۰،۰۰۰ میلیارد ریال اعلام‌شده که در مقایسه با پایان سال گذشته بدون تغییر باقی‌مانده و همچنین سود انباشته ارائه‌‎شده «گروه صنعتی پژوهشی فرهیختگان زرنام» در پایان دوره منتهی به اسفندماه ۱۴۰۰ با رشد ۹۵ درصدی به ۱۱،۵۷۸ میلیارد ریال دست‌یافته است.

بر اساس گزارش سالانه شرکت "زرنام" که در تاریخ ۲۷ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ منتشر کرد، همان‌طور که گفته شد مجموع درآمد عملیاتی شناسایی‌شده توسط این شرکت برابر با ۳۱،۰۸۹ میلیارد ریال است، این درآمد حاصل از فروش محصولات در ۲ بازار صادراتی و داخلی است که بیشترین سهم را بازار داخلی به خود اختصاص داد و ۹۸ درصد از درآمد‌های این شرکت طی سال مالی گذشته در این بازار به دست آورده است.

درآمدهای زرنام+بورس نیوز

بیشترین محصولی که توسط شرکت "زرنام" به فروش رسید مربوط به «فروکتوز و گلوکز» بود که ۱۹،۷۴۱ میلیارد ریال درآمدزایی داشت و که طی این دوره ۲۲۸،۱۸۸ تن از این محصول به فروش رسید، مقدار فروش صادراتی نیز برابر با ۳،۳۵۸ تن به ثبت رسید و درآمدی که از این بازار اعلام شد ۴۵۴ میلیارد ریال بود.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر