بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۷
مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری هامون صبا:

تقسیم سود هامون صبا در پله‌های آخر

تقسیم سود هامون صبا در پله‌های آخر
تقریبا به ازای هر سهم ۹۹ تومان و ۸ ریال سود سهام بود که ۹۸ تومان آن تقسیم شده و در این راستا می‌توان گفت حدود ۱۰۰ درصد از تقسیم سود انجام شده است.
کد خبر : ۲۵۸۵۲۲

تقسیم سود هامون صبا در پله‌های آخر

محسن صادقی باطانی مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری هامون صبا در گفتگو با بورس نیوز، بیان کرد: شرکت هامون صبا توانست در سال ۱۴۰۰ حدود ۲۰۰ میلیارد تومان سود خالص را به پایان برساند که در واقع به ازای هر سهم ۹۹ تومان و ۸ ریال محقق شد. همچنین حدود ۲۵ درصد پتروشیمی ها، ۲۰ درصد فلزات و سایر صنایع پربازده نیز در ترتیب فعلی پرتفوی شرکت قرار گرفته است.

وی ادامه داد: در حال حاضر عمده سود این شرکت عملیاتی بوده که در واقع از سود DPS‌ها نشأت می‌گیرد. این مبلغ در سال ۱۴۰۱ حدود ۱۰۰ میلیارد تومان پیش بینی شده که در سال گذشته این مبلغ ۸۵ میلیارد تومان به ثبت رسید. سایر آن نیز به کپتال گین بستگی دارد که با توجه به شرایط بازار به نظر محقق خواهد شد.


بیشتر بخوانید: افزایش‌سرمایه ۶۶.۶ درصدی از مطالبات و آورده نقدی


صادقی افزود: افزایش سرمایه قبلی شرکت هامون صبا که در بهمن ماه ۱۴۰۰ برگزار شد، در جریان بوده و در تلاش هستیم تا ۲ الی ۳ ماه آینده آن را به ثبت برسانیم؛ اما فعلا بحثی در خصوص افزایش سرمایه صورت نگرفته است. همانطور که گفته شد، تقریبا به ازای هر سهم ۹۹ تومان و ۸ ریال سود سهام بود که ۹۸ تومان آن تقسیم شده و در این راستا می‌توان گفت حدود ۱۰۰ درصد از تقسیم سود انجام شده است.

مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری هامون صبا گفت: در این بین لازم به ذکر بوده که با مذاکره‌ای که با شرکت سپرده گذاری صورت گرفت، قرار بر این شد که ۲۸ تیرماه به مناسبت عید قربان تقسیم سود را جلوتر برده و تمام سهامداران حقیقی را که حتی بیش از ۱۰۰ هزار سهم داشتند را پرداخت کنیم. البته سهامداری یک پروسه بلندمدت بوده و سرمایه گذاران باید صبر زیادی را تحمل کنند تا بتوانند به بازدهی موردنظر خود برسند.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
افزایش‌سرمایه ۶۶.۶ درصدی از مطالبات و آورده نقدی
خبری از شفاف‌سازی «سرمایه گذاری هامون صبا» آمد؛

افزایش‌سرمایه ۶۶.۶ درصدی از مطالبات و آورده نقدی

بازدهی دو برابری پرتفوی صبا نسبت به صندوق‌های سهامی
مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام سرمایه‌گذاری صبا تأمین؛

بازدهی دو برابری پرتفوی صبا نسبت به صندوق‌های سهامی

انتشار اوراق تبعی
شرکت سرمایه گذاری صباتامین اعلام کرد؛

انتشار اوراق تبعی "صبا" در جهت حمایت از "وهامون"

کاهش ریسک سرمایه گذاری با ورود و خروج آسان از سهم‌ها
مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری هامون صبا؛

کاهش ریسک سرمایه گذاری با ورود و خروج آسان از سهم‌ها

ارسال نظر