بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۵
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی:

مسئولان مردم را وارد حوزه سرمایه‌گذاری کنند

مسئولان مردم را وارد حوزه سرمایه‌گذاری کنند
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان وظیفه دارند مردم را وارد حوزه سرمایه‌گذاری کرده و از توان داخلی به منظور رونق اقتصادی و تولید بیشتر استفاده کنند.
کد خبر : ۲۵۸۵۶۶

مسئولان مردم را وارد حوزه سرمایه‌گذاری کنند

به گزارش بورس نیوز، رحمت اله فیروزی پوربادی، عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی به نظر می‌رسد برای رونق و تحول در بازار سرمایه باید ضمن تقویت وضعیت اقتصادی کشور، مردم را برای سرمایه‌گذاری در آن تشویق کرد.



وی با بیان اینکه سرمایه‌گذاری مردم در بازار سرمایه به رونق تولید در کشور کمک قابل توجهی می‌کند، افزود: برای مشارکت و سرمایه‌گذاری مردم در بازار سرمایه، باید ضمن ایجاد امنیت، بستر‌های مورد نیاز برای سرمایه گذاران فراهم شود تا سهامداران بدون نگرانی و به دور از هرگونه مانع، وارد بازار شده و سرمایه‌های خود را در این حوزه سرمایه‌گذاری کنند.

این نماینده مجلس یازدهم افزود: با بسترسازی مناسب برای سرمایه‌های مردم، علاقمندان به حوزه کار اقتصادی و سرمایه‌گذاری می‌توانند با آسودگی بیشتر فعالیت خود را در بازار سرمایه انجام دهند.

وی ادامه داد: همواره باید به داشته‌های کشور اعتماد کرده و آن‌ها را درحوزه‌ای، چون حوزه بازار سرمایه جذب کرد تا صرف رونق و گسترش تولید شود و همچنین باید از محدودیت‌ها، مانع تراشی‌ها و موانع بیهوده برای سرمایه‌گذاری جلوگیری کرد تا بتوان با رونق اقتصادی و تعاملات اقتصادی خوب باعث افزایش سرمایه و تولید در کشور شده و اشتغال را در کشور گسترش داد.

نماینده مردم نطنز، بادرود و قمصر در خانه ملت عنوان کرد: با تحقق شعار اقتصاد مقاومتی بسیاری از مشکلات حوزه اقتصادی مرتفع می‌شود. بنابراین، برای تحقق اقتصاد مقاومتی باید پایه‌های اقتصادی کشور تقویت شده و به سمت تولید کالا‌های صادرات محور حرکت کرد.

فیروزی پوربادی گفت: مسئولان وظیفه دارند مردم را وارد حوزه سرمایه‌گذاری کرده و از توان داخلی به منظور رونق اقتصادی و تولید بیشتر استفاده کنند.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۲:۰۹
همه وارد دلالی شدند و رنگ سبز بورس برای همه نحس شده...دولت و حکومت هم نوسانگیر شده اند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۶:۴۱
به خدا قسم سپرده بانکی بهترین سرمایه گزاری است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۷
چشم ما سال 99 را هنوز فراموش نکردیم