بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۰۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۳
روند افزایشی در صورت مالی "ومعادن" ثبت شد:

تداوم رشد "ومعادن" در اردیبهشت‌ماه

تداوم رشد
سرمایه‌گذاری شرکت "ومعادن" در شرکت‌های «غیربورسی» نسبت به دوره مشابه سال ۲۳۴ درصد افزایش یافت و بیشترین سرمایه‌گذاری در شرکت‌های خارج از بورس نیز متعلق به بخش «استخراج کانه‌های فلزی» با ۲۲،۸۶۲ میلیارد ریال بود.
کد خبر : ۲۵۸۶۳۷

تداوم رشد

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات در گزارش فعالیت اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ مجموع سرمایه‌گذاری‌های خود در شرکت‌های «بورسی» و «غیربورسی» را مبلغی بالغ ۱۷۷،۷۷۳ میلیارد ریال شناسایی کرد که این مبلغ نسبت به سال گذشته افزایش ۱۲۳ درصدی را به همراه داشت.

تداوم رشد

بر اساس گزارش منتشرشده در کدال، عمده‌ترین سرمایه‌گذاری‌های شرکت "ومعادن" در اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ مربوط به شرکت‌های بورسی بود که بهای تمام‌شده آن مبلغ ۱۲۷،۱۶۱ میلیارد ریال بود. همچنین بیشترین بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری در شرکت‌های بورسی در اختیار «استخراج کانه‌های فلزی» با ۱۰۲،۵۰۴ میلیارد ریال بود که نسبت به ماه گذشته رشد کمتر از یک‌درصدی را به همراه داشت. جایگاه بعدی را نیز بخش «فلزات اساسی» با ۱۸،۴۹۵ میلیارد ریال در شرکت‌های بورسی از آن خود کرد.


بیشتر بخوانید: سرمایه "ومعادن" ۱۰,۸۴۲ میلیارد تومان افزایش یافت


طبق این گزارش، سرمایه‌گذاری شرکت "ومعادن" در شرکت‌های «غیربورسی» نسبت به دوره مشابه سال ۲۳۴ درصد افزایش یافت و بیشترین سرمایه‌گذاری در شرکت‌های خارج از بورس نیز متعلق به بخش «استخراج کانه‌های فلزی» با ۲۲،۸۶۲ میلیارد ریال بود. بهای تمام‌شده این بخش نسبت به وضعیت خود در ماه گذشته تغییری را تجربه نکرده است.

همچنین این شرکت در انتهای اردیبهشت‌ماه چندین شرکت با بهای تمام‌شده ۱۲۷,۱۶۱ میلیارد ریال در پرتفوی بورسی خود داشته که با رشد ۱,۲۲۲ درصدی به مبلغ ۱,۶۸۱,۰۳۳ میلیارد ریال رسیده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر