بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۵
کدام صرافی آسان‌ترین رابط کاربری را برای معاملات فیوچرز ارز‌های دیجیتال دارد؟
روش‌های مختلفی جهت معامله و کسب سود وجود دارد که توسط معامله گران مختلف ابداع شده و بر این اساس شما می‌توانید سرمایه گذاری کنید و به سود برسید.
کد خبر : ۲۵۸۷۰۰

کدام صرافی آسان‌ترین رابط کاربری را برای معاملات فیوچرز ارز‌های دیجیتال دارد؟

به گزارش بورس نیوز، هرچقدر که بازار به سمت پیشرفته‌تر شدن پیش برود، محصولات و معامله‌های بیشتری را می‌توانیم مشاهده کنیم! روش‌های مختلفی جهت معامله و کسب سود وجود دارد که توسط معامله گران مختلف ابداع شده و بر این اساس شما می‌توانید سرمایه گذاری کنید و به سود برسید. معاملات فیوچرز یا معاملات آتی، یکی از انواع این دست از معاملات هستند که کاربران برای کسب سود‌های بیشتر علاقه‌مند به انجام آن‌ها می‌شوند.



در این نوع معاملات به زبان ساده توافقی در میان خریدار و فروشنده صورت می‌گیرد که آن‌ها با یک قرارداد تصمیم می‌گیرند که در زمان مشخص و معین در آینده این نوع معامله را انجام دهند. نکته قابل توجه در انجام این نوع معاملات این است که باید هر دو طرف به صورت کامل بر سر این قرارداد متعهد باقی بمانند به صورتی که تمامی جزئیات قرارداد به صورت کامل بر اساس توافقات اولیه انجام شود.

توسعه و وضعیت بازار مشتقات رمزنگاری شده

احتمالاً شما هم نام بازار مشتقات رمزنگاری را شنیده‌اید! در این نوع بازار است که صرافی‌های معتبر و معروف با یکدیگر بر سر تصاحب کاربران رقابت می‌کنند. احتمالاً بسیاری از کاربران به خاطر نوظهور بودن این نوع بازار کمی در مورد آن ابهام داشته باشند، اما حقیقت این است که سرمایه گذاران خبره زیادی به سرمایه گذاری بر روی این بازار روی آورده‌اند که نتیجه آن می‌تواند بسیار حیاتی و اثربخش باشد.

مهم‌ترین کاربرد این نوع بازار برای معامله گران و تریدر‌ها در این است که امکان پیش بینی تغییر قیمت، پوشش ریسک یا این نوع موارد وجود دارد که می‌تواند به کاربران اجازه دهد تا از دارایی‌های خود به شکل صحیح مراقبت کنند.

معامله گران برای توسعه منابع مالی خود از کاربرد‌های این نوع بازار کمک می‌گیرند که می‌تواند گسترش پورتفولیو، افزایش نقدینگی، مدیریت ریسک، بهینه سازی تعیین قیمت و ... باشد. البته همان‌طور که خودتان حدس می‌زنید هر پلتفرمی برای انجام این کار صحیح نیست و نیازمند این هستیم که صرافی مطمئن با رابط کاربری آسان را برای انجام این نوع معاملات انتخاب کنیم.

تفاوت بین قرارداد‌های رمزارز و قرارداد‌های مالی چیست؟

بسیاری از معامله گران به خوبی این موضوع را درک کرده‌اند که تفاوت‌های اساسی و پایه‌ای از جمله میزان سود، امنیت و نوع انجام تعهدات وجود دارد. به دلیل همین موضوع انتخاب نوع صرافی که می‌خواهید از آن استفاده کنید، وجود دارد.

دقت داشته باشید که در بازار رمزارز‌ها اهمیت رابط کاربری چند برابر حالت عادی است. در واقع به زبان ساده‌تر اگر بخواهیم بیان کنیم، صرافی‌ها باید به نوعی سبک رابط کاربری خود را طراحی کنند که کاربران عادی با کمترین میزان بهره وری و دانش هم بتوانند در بازار رمزارز‌ها سرمایه گذاری کنند.

صرافی‌ها و پلتفرم‌های معروف برای معاملات قرارداد‌های رمزارز در حال حاضر چه پلتفرم‌هایی است؟

در میان صرافی‌هایی که در بازار وجود دارند، صرافی کوینکس به عنوان بهترین و معتبرترین صرافی برای ایرانیان شناخته می‌شوند. این صرافی از لحاظ امنیت، رابط کاربری آسان و ... سرلوحه بوده و بسیاری از کسب و کار‌ها را به سمت خود جذب می‌کند.

در نظر داشته باشید که بر اساس نظرسنجی‌های انجام شده، صرافی کوینکس در میان برترین‌ها بوده و تحت حمایت استخر ویا بی تی سی فعالیت می‌کند. اگر به واسطه تحریم‌های اعمال شده نمی‌خواهید از سرمایه گذاری در بلاکچین محروم بمانید، می‌توانید این صرافی را انتخاب کنید.

شما می‌توانید به راحتی هرچه تمام در این صرافی ثبت نام کرده و خود را برای سرمایه گذاری در بازار مشتقات رمزارز‌ها آماده کنید. دقت داشته باشید که معاملات فیوچرز در میان دیگر انواع معاملات موجود، می‌تواند برای شما پربازده‌تر باشد چرا که اگر حتی بازار هم در رکود باشد، احتمال کسب سود برای شما وجود دارد (در واقع این مزیت اصلی این نوع معامله در برابر دیگر معامله‌ها است).

شما می‌توانید با عضویت در شبکه‌های اجتماعی رسمی کوینکس به راحتی از آخرین جشنواره‌ها و اخبار این نوع صرافی مطلع شوید.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر