بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۸
فروش "مادیرا" افزایش یافت:

رشد ۵۱ درصدی فروش "مادیرا"

رشد ۵۱ درصدی فروش
مقدار فروش ماهانه شرکت‌های فرعی صنایع الکترونیک مادیران و صنایع لوازم‌خانگی مادیران در اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۱ برابر با ۲۱ هزار و ۱۲۱ دستگاه ارائه شد که در مقایسه با ماه گذشته ۵۱ درصد افزایش فروش را تجربه کرده است.
کد خبر : ۲۵۸۸۴۳

رشد ۵۱ درصدی فروش

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت‌های فرعی صنایع الکترونیک مادیران و صنایع لوازم‌خانگی مادیران در گزارش فعالیت اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ میزان درآمدی که از فروش محصولات طی این دوره در سامانه کدال به ثبت رسانده، حدود ۲۰۰ میلیارد تومان شناسایی شد.


بیشتر بخوانید: «محصولات نمایشی» همچنان در صدر پرفروش‌ترین‌ها


طبق این گزارش، مجموع درآمد ماهانه این شرکت طی ۲ ماه گذشته از ابتدای سال مالی برابر با ۳۳۳ میلیارد تومان بود. همچنین میزان سرمایه ثبت‌شده در "مادیرا" مبلغی بالغ‌بر ۸۲۰ میلیارد تومان در کارنامه مالی اعلام کرده است.

مجموع درآمد ماهانه "مادیرا" و شرکت‌های فرعی

بر اساس این گزارش، درآمد ماهانه‌ای که شرکت‌های فرعی صنایع الکترونیک مادیران و صنایع لوازم‌خانگی مادیران در اردیبهشت‌ماه شناسایی کردند، از طریق فروش محصولات «نمایشی، لوازم‌خانگی و سایر محصولات» به‌دست‌آمده که در بازار داخلی فروش داشتند.

بر پایه گزارش صورت گرفته، بیشترین درآمدی که از فروش محصولات به‌دست‌آمده، مربوط به «محصولات نمایشی» بود که ۱۱۷ میلیارد تومان درآمدزایی داشت. نرخ فروش این کالا در حدود ۷ میلیون و ۷۹۸ هزارتومان درازای هر دستگاه ثبت شد.

همچنین در دومین ماه سپری‌شده از سال مالی بیشترین درآمدزایی را پس از بخش «محصولات نمایشی»، فروش «محصولات لوازم‌خانگی» با ۸۰ میلیارد تومان به خود اختصاص داد که نرخ فروش آن نیز ۱۵ میلیون و ۸۷۸ هزارتومان درازای هر دستگاه ارائه شد.

فروش ماهانه "مادیرا" در اردیبهشت ۱۴۰۱

رشد ۵۱ درصدی فروش

مقدار فروش ماهانه شرکت‌های فرعی صنایع الکترونیک مادیران و صنایع لوازم‌خانگی مادیران در اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۱ برابر با ۲۱ هزار ۱۲۱ دستگاه ارائه شد که در مقایسه با ماه گذشته ۵۱ درصد افزایش فروش را تجربه کرده است. از سوی دیگر، بیشترین مقدار فروش این شرکت در اختیار «محصولات نمایشی» با ۱۵ هزار و ۷۷ دستگاه بود.

طبق گزارش منتشرشده در سامانه کدال، «محصولات لوازم‌خانگی» توانست ۵ هزار و ۸۶ دستگاه را به فروش برساند و در این راستا مقدار تولید ماهانه محصولات این شرکت‌ها برابر با ۲۶ هزار و ۸۲۵ دستگاه اعلام شد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
«محصولات نمایشی» همچنان در صدر پرفروش‌ترین‌ها
مادیرا فروش ۱۳،۹۵۴ دستگاه در فروردین‌ماه را به ثبت رساند:

«محصولات نمایشی» همچنان در صدر پرفروش‌ترین‌ها

شاخص هم‌وزن و سهم‌های کوچک
نیم نگاهی به بازار سرمایه ۴ اردیبهشت؛

شاخص هم‌وزن و سهم‌های کوچک

جلسه
با اعلام از سوی شرکت صنایع مادیران؛

جلسه "مادیرا" درخصوص افزایش سرمایه تشکیل می شود

ارسال نظر