بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۳
شرکت پلیمر آریا ساسول درآمد‌ اردیبهشت‌ خود را به رکورد درآمد قبلی نزدیک کرد؛

تمرکز آریا ساسول بر صادرات محصول

تمرکز آریا ساسول بر صادرات محصول
درآمد‌های پلیمر آریا ساسول در اردیبهشت‌ماه از ۲ بخش فروش محصولات در بازار داخلی و صادراتی تشکیل شد که بیشترین میزان درآمد به ثبت رسیده متعلق به بازار صادراتی با یک هزار و ۹۱۴ میلیارد تومان بود که در مقایسه با عملکرد ماهانه اردیبهشت‌ماه سال گذشته ۷۹ درصد افزایش پیدا کرد.
کد خبر : ۲۵۸۸۴۹

تمرکز پلیمر اریا ساسول بر بازار صادراتی+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت پلیمر آریا ساسول در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به اردیبهشت‌ماه سال جاری مجموع درآمد به ثبت رسیده خود را برابر با ۲ هزار و ۸۸۸ میلیارد تومان شناسایی کرد و طی ۲ ماه گذشته نیز درآمد‌های تجمیعی خود طی این بازه زمانی را بالغ‌بر ۴ هزار و ۹۷۲ میلیارد تومان ارائه کرد، همچنین پلیمر آریا ساسول طی این مدت میزان سرمایه خود را یک هزار و ۳۷۵ میلیارد تومان به ثبت رساند.

عملکرد ماهانه پلیمر اریا ساسول+بورس نیوز

درآمد حاصل‌شده شرکت پلیمر آریا ساسول در اردیبهشت‌ماه از فروش محصولات در بازار‌های داخلی و صادراتی کشور به دست آمد، بیشترین درآمدی که توسط این شرکت شناسایی شد متعلق به فروش در بازار صادراتی بود که ۶۶ درصد از کل درآمد‌ها را دربرگیرنده بود.


بیشتر بخوانید: "آریا" و تحقق حدود ۱۳،۵۰۰ میلیارد تومان سود خالص در سال ۱۴۰۰


درآمد‌های "آریا" در اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱

درآمدی که پلیمر آریا ساسول در اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ از خود بر جای گذاشت توانست سقف درآمد ماهانه خود را به آخرین رکورد درآمدی نزدیک کند، درآمد‌های این شرکت در مقایسه با ماه گذشته شاهد رشد ۳۹ درصدی بود و نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۸۸ درصد افزایش پیدا کرد، همچنین میانگین درآمد‌ها در اردیبهشت‌ماه ۱۶ درصد بالاتر از میانگین ماهانه بود.

روند کسب درآمد ماهانه پلیمر آریا ساسول+بورس نیوز

بر اساس نمودار فوق مشاهده می‌کنیم که شرکت پلیمر آریا ساسول در اردیبهشت‌ماه بالاترین میزان درآمد را طی ۲ ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی منتهی به اسفندماه ۱۴۰۱ توانسته به دست آورد.

همان‌طور که بیان شد درآمد‌های پلیمر آریا ساسول در اردیبهشت‌ماه از ۲ بخش فروش محصولات در بازار داخلی و صادراتی تشکیل شد که بیشترین میزان درآمد به ثبت رسیده متعلق به بازار صادراتی با یک هزار و ۹۱۴ میلیارد تومان بود که در مقایسه با عملکرد ماهانه اردیبهشت‌ماه سال گذشته ۷۹ درصد افزایش را تجربه کرد.

در بازار صادراتی عمده‌ترین درآمدی که آریا به ثبت رساند متعلق به «پلی‌اتیلن سبک» با ۸۳۳ میلیارد تومان بود که نرخ فروش این محصول در ازای هر تن ۳۳ میلیون ۷۴۷ هزارتومان به فروش رسید، پس از پلی‌اتیلن سبک که بیشترین درآمد ماهانه را از خود کرد «پلی‌اتیلن متوسط و سنگین» با ۷۰۸ میلیارد تومان بیشترین درآمدزایی را به خود اختصاص داد.

عمده‌ترین درآمد به ثبت رسیده "آریا" در بازار داخل کشور متعلق به محصول «اتیلن» با ۴۲۸ میلیارد تومان بود که نرخ فروش آن برابر با ۲۳ میلیون و ۶۵۵ هزارتومان در ازای هر تن به فروش رسید.

فروش ماهانه پلیمر اریا ساسول

"آریا" در اردیبهشت‌ماه سال جاری ۱۰۵ هزار و ۱۱۷ تن از محصولات خود را به فروش رساند، مقدار فروش تجمیعی این شرکت نیز برابر با ۱۸۰ هزار و ۷۷۹ تن شناسایی شد، مقدار فروش ماهانه این شرکت ۳۹ درصد افزایش را تجربه کرد که نسبت به دوره مشابه سال گذشته نیز ۳۸ درصد رشد را در پی داشت.

مقدار فروش ماهانه پلیمر آریا ساسول+بورس نیوز

محصول «پلی‌اتیلن متوسط و سنگین» در بازار صادراتی عنوان پرفروش‌ترین محصول را در این دوره ماهانه با ۲۷ هزار و ۹ تن به خود اختصاص داد و در بازار داخل کشور نیز «اتیلن» با ۱۸ هزار و ۱۰۸ تن بیشترین مقدار فروش را به همراه داشت.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
پیش بینی رکورد سودآوری و درآمد در سال ۱۴۰۰
مجمع عمومی فوق‌العاده آریا ۵۰ درصد افزایش سرمایه از محل سود انباشته تصویب کرد؛

پیش بینی رکورد سودآوری و درآمد در سال ۱۴۰۰

شرکت پتروشیمی آریا ساسول اعلام کرد؛

دورهمی "آریا" با موضوع افزایش سرمایه

ارسال نظر