بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۰
فولاد هرمزگان جنوب ۱۵۷ هزار تن تولید ماهانه داشت؛

محصول «اسلب» پرچم‌دار درآمدزایی "هرمز"

محصول «اسلب» پرچم‌دار درآمدزایی
شرکت فولاد هرمزگان جنوب در پایان اردیبهشت‌ماه سال جاری ۹۲ هزار و ۱۷۲ تن از محصولات خود را در بازار داخل کشور به فروش رساند که حجم عمده‌ای از این مقدار فروش در اختیار فروش محصول «اسلب» بود.
کد خبر : ۲۵۸۸۷۰

محصول «اسلب» پرچم‌دار درآمدزایی هرمز+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت"هرمز" در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۱ میزان درآمد‌های عملیاتی خود که حاصل از فروش محصولات بود را طی دوره یک‌‎ماهه برابر با یک هزار و ۴۲۵ میلیارد تومان شناسایی کرد و مجموع درآمد‌های تجمیعی این شرکت فولادی طی ۲ ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی ۳ هزار و ۱۳۱ میلیارد تومان به ثبت رسید.

تمام درآمد ماهانه‌ای که "هرمز" از ابتدای سال مالی تاکنون به ثبت رسانده از فروش محصولات در بازار داخلی بود و در بازار خارجی فعالیتی نداشت، همچنین میزان سرمایه ثبت‌شده این شرکت فولادی ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعلام شد.


بیشتر بخوانیند: چند درصد از درآمد فولادی‌ها صادراتی است؟


درآمد‌ ماهانه فولاد هرمزگان جنوب

درآمدزاترین محصول فولاد هرمزگان جنوب در اردیبهشت‌ماه سال جاری مربوط به محصول «اسلب» با یک هزار و ۴۱۲ میلیارد تومان بود و درآمدی که از فروش این محصول به دست آمد در برگیرنده‌ی ۹۹ درصد از کل درآمد‌ها بود و مابقی درآمد ماهانه این شرکت فولادی تحت عنوان سایر به ثبت رسیده است.

نرخ فروش این محصول «اسلب» در اردیبهشت‌ماه ۱۵ میلیون ۸۵۴ هزار تومان در ازای هر تن گزارش شد که نسبت به فروردین‌ماه سال جاری ۵ درصد افزایش نرخ داشت.

مقدار فروش محصولات شرکت "هرمز"

بر اساس این گزارش صورت گرفته، شرکت فولاد هرمزگان جنوب در پایان اردیبهشت‌ماه سال جاری ۹۲ هزار و ۱۷۲ تن از محصولات خود را در بازار داخل کشور به فروش رساند که حجم عمده‌ای از این مقدار فروش در اختیار فروش محصول «اسلب» با ۸۹ هزار و ۹۷ تن بود، فولاد هرمزگان جنوب طی ۲ ماه گذشته از سال مالی موفق به فروش ۲۰۶ هزار و ۸۴۸ تن از محصولات خود شد.

تولید و فروش محصولات فولاد هرمزگان جنوب+بورس نیوز

شرکت فولاد هرمزگان جنوب در اردیبهشت‌ماه توانست ۱۵۶ هزار و ۸۷۰ تن محصول تولید کند که ۱۴۴ هزار و ۷۰۴ تن از مقدار تولید ماهانه مربوط به «اسلب» بود، از ابتدای سال مالی تاکنون نیز ۳۲۱ هزار و ۷۹۹ تن تولید ماهانه محصول داشت.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
«اسلب» پرفروش‌ترین محصول
فروش فروردین "هرمز" به ۱۱۴،۶۷۶ تن رسید:

«اسلب» پرفروش‌ترین محصول "هرمز" ماند

۱۳۰ هزار تن تختال C روی تابلوی بورس کالا
در تالار حراج باز بورس کالا عرضه می شود؛

۱۳۰ هزار تن تختال C روی تابلوی بورس کالا

«اسلب» با وجود کاهش نرخ، افزایش فروش ماهانه داشت؛

"هرمز" با «اسلب» به تعادل رسید

ارسال نظر