بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۶
این شرکت بیمه طی گزارش ماهانه خود اعلام کرد:

رشد چشمگیر درآمد "ودی" از فروش حق بیمه

رشد چشمگیر درآمد
درآمدی که بیمه دی در اردیبهشت ماه سال جاری توانست از محل فروش حق بیمه شناسایی کند، شاهد رشد چشمگیری در حدود ۴۰۵۳ درصدی نسبت به سال گذشته بود.
کد خبر : ۲۵۸۸۹۵

تراز مثبت

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت بیمه دی در گزارش فعالیت اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ درآمدی که از محل فروش حق بیمه صادر‌شده برای بیمه‌شدگان شناسایی کرد، برابر با ۶ هزار و ۴۹۱ میلیارد تومان بود. همچنین طی ۲ ماه سپری شده از ابتدای سال مالی تاکنون مجموع درآمد تجمیعی این شرکت بیمه‌ای بالغ بر ۷ هزار و ۲۳۴ میلیارد تومان به ثبت رسیده است.

تراز مثبت


بیشتر بخوانید: هیات مدیره "ودی" با افزایش سرمایه موافقت نکرد


درآمد ماهانه "ودی" از حق بیمه تا اردیبهشت ماه ۱۴۰۱

بر پایه این گزارش توسط گروه تحقیق بورس نیوز، درآمدی که بیمه دی در اردیبهشت ماه سال جاری توانست از محل فروش حق بیمه شناسایی کند، شاهد رشد چشمگیری در حدود ۴ هزار و ۵۳ درصدی نسبت به سال گذشته بود. همچنین "ودی" توانسته طی یک ماه گذشته به تراز مثبت یک هزار و 247 درصدی دست پیدا کند.

این افزایش درآمد بیمه دی به دلیل قراردادی است که این شرکت بیمه‌ای با بیمه درمان تکمیلی بنیاد شهید و ایثارگران در تاریخ ۷ خردادماه ۱۴۰۱ امضا کرده است.

مبلغ این قرارداد مابین این دو شرکت ۶ هزار و ۸۰۴ میلیارد تومان به ثبت رسید که نحوه تسویه این قرارداد ماهانه بوده و در ابتدای هر ماه حداکثر تا پانزدهم همان ماه در صورت تأمین اعتبار خواهد بود، شرح جزئیات قرارداد نیز بر مبنای ارائه خدمات بیمه درمانی تکمیلی در حدود یک میلیون و ۶۲۰ هزار نفر از بیمه‌شدگان تحت پوشش بنیاد شهید و ایثارگران است.

تراز مثبت

همچنین میزان پرداختی "ودی" در اردیبهشت ماه نسبت به دوره مشابه در سال گذشته با افزایش ۹۴ درصدی روبه رو شده است. می توان گفت این روند صعودی پرداختی‌ها در بیمه دی خبر مثبتی برای بیمه‌شدگان تحت پوشش این شرکت خواهد بود.

از طرفی خسارت‌های پرداخت شده از ابتدای سال مالی تا اردیبهشت ماه سال جاری مبلغی بالغ بر ۸۱۶ میلیارد تومان بوده است. در این بازه زمانی بیشترین پرداختی به بخش «درمان» با حدود ۷۶۸ میلیارد تومان تعلق گرفت.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
هیات مدیره
دی پی لغو برنامه افزایش سرمایه شرکت بیمه دی؛

هیات مدیره "ودی" با افزایش سرمایه موافقت نکرد

آغاز سال مالی
درآمدزایی بیش از ۹۰ درصد «درمان» برای بیمه دی:

آغاز سال مالی "ودی" با رشد قابل توجه در پرداختی‌ها

ثبت تراز مثبت
این شرکت بیش از ۲۵۰ درصد افزایش حق بیمه را ثبت کرد:

ثبت تراز مثبت "ودی" در پله ۱۲۲ درصدی

ارسال نظر