بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۳
انعقاد قرارداد مهم "ودی"

رشد قابل توجه درآمد بیمه دی

رشد قابل توجه درآمد بیمه دی
بیشترین حق بیمه‌ای که توسط بیمه دی در دومین ماه سپری‌شده از سال مالی صادر شد، همانند چند ماه اخیر، در اختیار بخش «درمان» با مبلغی بالغ‌بر ۴۵۳ میلیارد تومان بود که درواقع دربرگیرنده ۹۴ درصد از کل درآمد ماهیانه است.
کد خبر : ۲۵۸۹۱۱

ثبت ۹۴ درصد از درآمد

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، خسارتی که بیمه دی در اردیبهشت‌ماه سال جاری به بیمه‌شدگان تحت پوشش خود پرداخت کرد، مبلغی بالغ‌بر ۴۸۱ میلیارد تومان است. همچنین "ودی" طی ۲ ماه گذشته از ابتدای سال مالی تاکنون ۸۱۶ میلیارد تومان خسارت به بیمه‌شدگان پرداخت کرد که این مقدار نسبت به سال گذشته رشد ۸۷ درصدی را تجربه کرده است.


بیشتر بخوانید: آغاز سال مالی "ودی" با رشد قابل توجه در پرداختی‌ها


بر اساس این گزارش، میزان خسارتی که "ودی" در اردیبهشت‌ماه به خسارت دیدگان پرداخت کرد نسبت به ماه گذشته با رشد ۴۴ درصدی مواجه بود. بیشترین حق بیمه‌ای که توسط بیمه دی در دومین ماه سپری‌شده از سال مالی صادر شد، همانند چند ماه اخیر، در اختیار بخش «درمان» با مبلغی بالغ‌بر ۴۵۳ میلیارد تومان بود که درواقع دربرگیرنده ۹۴ درصد از کل درآمد ماهیانه است.

ثبت ۹۴ درصد از درآمد

طبق گزارش منتشرشده در کدال، از ابتدای سال مالی تا انتهای اردیبهشت‌ماه نیز بیشترین درآمد حاصل‌شده از فروش حق بیمه نیز متعلق به رشته بیمه «درمان» با ۶ هزار و ۴۱۵ میلیارد تومان اختصاص یافت. همچنین پس از رشته بیمه «درمان» بیشترین مقدار پرداختی در اختیار «ثالث-اجباری» با مبلغ تقریباً ۴۴ میلیارد تومان قرار گرفت.

بر پایه گزارش صورت گرفته، لازم به ذکر است که بیمه دی از محل فروش حق بیمه ۶ هزار و ۴۹۱ میلیارد تومان درآمدزایی داشته که شاهد افزایش ۷۷۳ درصدی نسبت به ماه گذشته بود. علت اصلی رشد قابل توجه درآمد حق بیمه این شرکت در اردیبهشت‌ماه سال جاری انعقاد قرارداد بیمه درمان تکمیلی بنیاد شهید و امور ایثارگران و اجرای آن از ابتدای اردیبهشت بوده است. البته این قرارداد در سال‌های گذشته در اواسط سال منعقد می‌شد؛ اما در سال جاری در اوایل سال اجرا گردیده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
هیات مدیره
دی پی لغو برنامه افزایش سرمایه شرکت بیمه دی؛

هیات مدیره "ودی" با افزایش سرمایه موافقت نکرد

آغاز سال مالی
درآمدزایی بیش از ۹۰ درصد «درمان» برای بیمه دی:

آغاز سال مالی "ودی" با رشد قابل توجه در پرداختی‌ها

ثبت تراز مثبت
این شرکت بیش از ۲۵۰ درصد افزایش حق بیمه را ثبت کرد:

ثبت تراز مثبت "ودی" در پله ۱۲۲ درصدی

ارسال نظر