بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۶
گزارش ماهانه "وتجارت" در کدال منتشر شد:

ثبت تراز مثبت ۱۳ درصدی توسط بانک تجارت

ثبت تراز مثبت ۱۳ درصدی توسط بانک تجارت
درآمد ماهانه‌ای که بانک تجارت از تسهیلات اعطایی به دست آورده، در مقایسه با فروردین‌ماه ۳ درصد و نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۲۶ درصد افزایش پیداکرده است.
کد خبر : ۲۵۸۹۲۱

ثبت تراز مثبت ۱۳ درصدی توسط بانک تجارت

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، بانک تجارت در گزارش فعالیت اردیبهشت‌ماه سال جاری مجموع درآمد ماهانه شناسایی‌شده از تسهیلات اعطایی را برابر با ۳ هزار ۴۴۰ میلیارد تومان اعلام کرد و همچنین میزان تسهیلات وصولی طی این دوره نیز ۸۲ هزار و ۳۲۵ میلیارد تومان به ثبت رسیده است.

ثبت تراز مثبت ۱۳ درصدی توسط بانک تجارت

همچنین مجموع درآمدی که بانک تجارت از تسهیلات اعطایی طی ۲ ماه گذشته به ثبت رساند، برابر با ۶ هزار ۷۶۶ میلیارد تومان اعلام شد. دراین‌بین لازم به ذکر بوده درآمد شناسایی‌شده از تسهیلات اعطایی، نسبت به دوره مشابه سال گذشته با رشد ۳۰ درصدی همراه شده است.


بیشتر بخوانید: سود "وتجارت" ۹۳ درصد افزایش یافت


درآمد تسهیلات اعطایی بانک تجارت

بر اساس این گزارش، درآمد ماهانه‌ای که بانک تجارت از تسهیلات اعطایی به دست آورده، در مقایسه با فروردین‌ماه ۳ درصد و نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۲۶ درصد افزایش پیداکرده است. همچنین "وتجارت" توانست در اردیبهشت‌ماه تراز مثبت ۱۳ درصدی را طی این دوره ماهانه از خود باقی بگذارد، تراز عملیاتی بانک تجارت طی این دوره ماهانه تقریباً به مبلغ ۴۰۰ میلیارد تومان رسید.

ثبت تراز مثبت ۱۳ درصدی توسط بانک تجارت

طبق گزارش صورت گرفته، بیشترین درآمدی که بانک تجارت در اردیبهشت‌ماه توانست به ثبت برساند، به بخش «مرابحه» و «فروش اقساطی» با مبالغ یک هزار و ۴۵۳ میلیارد تومان و ۵۸۸ میلیون تومان تعلق گرفت. ضمن اینکه بخش «مرابحه» نسبت به ماه گذشته با ۶ درصد افزایش روند صعودی را تجربه کرد.

در ادامه این مطلب لازم به ذکر است که مجموع درآمد‌های عملیاتی محقق شده بانک تجارت در اردیبهشت‌ماه سال جاری برابر با ۴ هزار و ۴۴۷ میلیارد تومان به ثبت رسید و طی ۲ ماه گذشته نیز تجمیع این درآمد‌ها بالغ‌بر ۹ هزار میلیارد تومان شناسایی شد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر