بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۹
بازار جهانی ارزهای دیجیتالی افزایش یافت؛

افزایش ۴ درصدی ارزش بازار جهانی ارز‌های دیجیتالی

افزایش ۴ درصدی ارزش بازار جهانی ارز‌های دیجیتالی
مجموع ارزش بازار جهانی ارز‌های دیجیتالی در حال حاضر ۱.۲۶ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۴.۳۲ درصد بیشتر شده است.
کد خبر : ۲۵۹۰۷۵

افزایش ۴ درصدی ارزش بازار جهانی ارز‌های دیجیتالی

به گزارش بورس نیوز، قیمت بیت‌کوین به سطح مقاومت قوی در ۳۱هزار و ۵۰۰ دلار بازگشت، اما معامله‌گران هشدار می‌دهند که محتمل‌ترین نتیجه آن نوسانات دیگر است.



قیمت کوتاه‌مدت بیت‌کوین تحت تسلط نوسانات زیاد در محدوده ۳۱هزار دلار تا ۳۲هزار دلار است و معکوس شدن ۶ ژوئن در این مرحله باعث فروش سریع شد که قیمت را به ۲۹هزار و ۲۰۰ دلار کاهش داد.

با کمال تعجب، در ۷ ژوئن، قیمت بیت‌کوین به سرعت معکوس شد، زیرا بیت‌کوین به ۳۱هزار و ۵۰۰ دلار بازگشت، اما با توجه به عدم پذیرش فعلی در این سطح، معامله‌گران احتمالا محتاطانه عمل می‌کنند نه اینکه انتظار افزایش سریع تا ۳۵هزار دلار را داشته باشند.

مجموع ارزش بازار جهانی ارز‌های دیجیتالی در حال حاضر ۱.۲۶ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۴.۳۲ درصد بیشتر شده است. در حال حاضر ۴۶.۸۲ درصد کل بازار ارز‌های دیجیتالی در اختیار بیت‌کوین بوده که در یک روز ۰.۵۰ درصد کاهش داشته است.

حجم کل بازار ارز‌های دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۸۴.۰۱ میلیارد دلار است که ۳.۵۱ درصد افزایش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۸.۵۷ میلیارد دلار است که ۱۰.۲۰ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارز‌های دیجیتال است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر