بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۱
همگرایی متانولی ها برای تولید با قیمت تمام شده کمتر و فروش با قیمت یکپارچه
این سمینار با محورهای مختلفی از جمله بحث های نوآورانه صنعت متانول ایران، اثر تحریم‌ها بر شرایط بازار فروش و صادرات متانول، پیش بینی شرایط آینده بازار متانول و عوامل تاثیرگذار بر این بازار، پیشرفت تکنولوژی های فنی و تولیدی در حوزه تولید متانول، همکاری های مشترک بین تولید کنندگان در حوزه زنجیره تامین، عملکرد رقبای خارجی و تاثیر ورود شرکت‌های جدید به بازار متانول و در نهایت اتحاد و همکاری مشترک بین تولیدکنندگان متانول در حوزه بازاریابی، فروش، حمل و نقل و لجستیک و... برگزار خواهد شد.
کد خبر : ۲۵۹۰۸۳

همگرایی متانولی ها برای تولید با قیمت تمام شده کمتر و فروش با قیمت یکپارچه

چهارمین سمینار متانول ایران یکشنبه آینده برگزار خواهد شد.

محمدعلی مقدسی مدیر روابط عمومی شرکت پتروشیمی زاگرس در گفتگو با بورس نیوز ضمن اعلام این خبر، بیان کرد: این سمینار یکروزه، ۲۲ خرداد ماه از ساعت ۸ الی ۱۴ با حضور شرکت های تولیدکننده متانول، طرح های متانول و هلدینگ ها و صاحبان سهام این شرکت ها  برگزار خواهد شد.

وی افزود: این سمینار با محورهای مختلفی از جمله بحث های نوآورانه صنعت متانول ایران، اثر تحریم‌ها بر شرایط بازار فروش و صادرات متانول، پیش بینی شرایط آینده بازار متانول و عوامل تاثیرگذار بر این بازار، پیشرفت تکنولوژی های فنی و تولیدی در حوزه تولید متانول، همکاری های مشترک بین تولید کنندگان در حوزه زنجیره تامین، عملکرد رقبای خارجی و تاثیر ورود شرکت‌های جدید به بازار متانول و در نهایت اتحاد و همکاری مشترک بین تولیدکنندگان متانول در حوزه بازاریابی، فروش، حمل و نقل و لجستیک و... برگزار خواهد شد. این سمینار، یک سمینار علمی بوده و از بین بیش از ۱۰۰ مقاله علمی که طی فراخوانی، برای ما ارسال شده بود، نویسندگان ۶ مقاله پذیرفته شده نیز در این سمینار سخنرانی خواهند داشت.

مقدسی در رابطه با تاثیر برگزاری این سمینار بر بازار سرمایه اظهار کرد: از دید سهامداری و بازار سرمایه دو نکته همواره حائز اهمیت است. نکته اول آنکه بتوان محصولی را با قیمت تمام شده کمتر تولید کرد و نکته دوم اینکه، بتوان محصول را با قیمت بالاتری به فروش رساند و این دو نکته جزو استراتژی های اصلی این سمینار بوده است، تا بتوان با ایجاد وحدت و همگرایی بین تولیدکنندگان متانول، بهای تمام شده و هزینه‌های صادرات متانول را کاهش داده و ضمنا با همگرایی متانولی‌ها (که این سمینار با هدف حفظ آن برگزار خواهد شد) بتوان قیمت متانول ایران را در منطقه و در بازارهای جهانی به صورت یکپارچه ارائه داد تا تولیدکنندگان متانول، محصول خود را با قیمت مناسب‌تری صادر کرده و در نهایت سود بهتری محقق شود.

مقدسی در خاتمه گفت: با توجه به شرایط کرونا و برخی محدودیت‌های موجود امکان ثبت نام عموم وجود ندارد؛ اما جهت پوشش خبری این سمینار از چند رسانه تخصصی حوزه پتروشیمی و بازار سرمایه دعوت شده و بورس نیوز هم یکی از حامیان رسانه‌ای این سمینار است. همچنین پخش زنده هم انجام خواهد شد و علاقمندان از طریق صفحه اینستاگرام، آپارات و وب‌سایت پتروشیمی زاگرس امکان حضور در این سمینار را خواهند داشت.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
نرخ‌های
کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس‌نیوز:

نرخ‌های "پتروشیمی" به کدام سمت می‌رود

پرنوسان و کم‌ریسک‌‌های
در گفت‌وگو با بورس نیوز تاکید شد؛

پرنوسان و کم‌ریسک‌‌های "پتروشیمی" کدامند

ارسال نظر