بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۶
معاون برنامه‌ریزی شرکت آب منطقه‌ای اردبیل خبر داد:

امضای تفاهمنامه برای تامین مالی ۱۰ طرح نیمه تمام آبی

امضای تفاهمنامه برای تامین مالی ۱۰ طرح نیمه تمام آبی
معاون برنامه‌ریزی شرکت آب منطقه‌ای اردبیل از امضای تفاهم‌نامه برای تامین مالی ۱۰ طرح اولویت‌دار نیمه تمام آبی این استان خبر داد.
کد خبر : ۲۵۹۰۸۶

امضای تفاهمنامه برای تامین مالی ۱۰ طرح نیمه تمام آبی

به گزارش بورس نیوز، بابک خیاط رستمی، معاون برنامه‌ریزی شرکت آب منطقه‌ای اردبیل اظهار کرد: تفاهم‌نامه تامین مالی ۱۰ طرح اولویت‌دار نیمه‌تمام آبی بین شرکت آب منطقه‌ای اردبیل و گروه سرمایه‌گذاری و کنسرسیوم ساخت آتا به ارزش کل ۱۳ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان مبادله شد.

وی افزود: این کنسرسیوم که با همکاری شرکت آتیناک ترکیه و شرکت مدیریت ساخت، تامین و تجهیز طرح‌های زیربنایی ایران تشکیل شده است، به تامین مالی پروژه‌های زیربنایی در قبال تهاتر نفتی می‌پردازد.

معاون برنامه ریزی شرکت آب منطقه‌ای اردبیل ادامه داد: شرکت آب منطقه‌ای اردبیل با تشکیل کارگروه تامین مالی مرکب از معاون برنامه ریزی، معاون منابع انسانی، مالی و پشتیبانی، معاون طرح و توسعه و همچنین دفتر برنامه ریزی و بررسی‌های اقتصادی، اطلاعات ۱۷ پروژه نیمه تمام را احصا و ۱۰ پروژه اولویت‌دار از همه شهرستان‌ها را انتخاب و به دبیرخانه مرکز خدمات سرمایه گذاری استان جهت استفاده از ظرفیت سرمایه گذاری خارجی معرفی کرده است.

خیاط رستمی با بیان اینکه امکانات و ظرفیت‌های بخش آب استان برای اشتغال‌زایی در اختیار سرمایه‌گذاران بخش خصوصی قرار می‌گیرد، افزود: در راستای اجرای شعار سال جدید که توسط مقام معظم رهبری با عنوان "تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین "نامگذاری شده است، امکانات و ظرفیت‌های بخش آب استان شناسایی شده و به سرمایه گذاران واگذار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: بخش آب استان اردبیل دارای ظرفیت‌های بالقوه و کم نظیری است که با ورود سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و بکارگیری توانمندی‌های این بخش، می‌توان شاهد توسعه فضای کسب و کار و اشتغال آفرینی در این بخش بود.

معاون برنامه ریزی شرکت آب منطقه‌ای اردبیل افزود: سدها، تاسیسات آبی و آب‌های معدنی استان ظرفیت بسیار بالایی برای سرمایه گذاری هستند و شرکت آب منطقه‌ای اردبیل آمادگی دارد این ظرفیت‌های کم نظیر را برای اشتغالزایی و با راهکار‌های بسیار مناسب در اختیار سرمایه گذاران قرار دهد.

 

اشتراک گذاری :
ارسال نظر